آب 20 روستای حادثه دیده در طوفان گلستان وصل شد

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان، عاشور محمد مرگان پور اظهار کرد: آب 20 روستای حادثه دیده در طوفان گلستان وصل شد.

آب 20 روستای حادثه دیده در طوفان گلستان وصل شد

وی اضافه کرد: بر اثر باد شدید و باران رگباری روز چهارشنبه (28 شهریور) در استان گلستان، تاسیسات 20 روستای تحت پوشش این شرکت دچار حادثه و خسارت گردیده بود.

مرگان پور ادامه داد: این روستاها در شهرستان های گرگان، آزادشهر، گنبد کاووس، آق قلا، علی آبادکتول و کردکوی واقع گردیده بود که با کوشش کارکنان آب و فاضلاب روستایی، آب آشامیدنی همه روستاهای حادثه دیده وصل شد.

وی حجم خسارات وارده به تاسیسات آبفار در حادثه اخیر را شامل 150 متر خط انتقال، یک دهنه چشمه، آسیب دیدگی چهار دستگاه فلوتر، تخریب یک باب حوضچه، خسارت دو دستگاه تابلو برق و تخریب 12 باب سقف اتاقک های موتورخانه برشمرد.

مرگان پور ادامه داد: با کوشش پرسنل و کارکنان ستاد و مدیریت امور شهرستان ها و با توجه به حجم خسارات وارده عملیات اجرایی بازسازی تاسیسات در کمترین زمان ممکن انجام و پایداری آب شرب سالم و بهداشتی 9 هزار و 252 خانوار با جمعیت 31 هزار و 539 نفر برقرار شد.

وی توضیح داد: میزان خسارات وارده به تاسیسات آبرسانی را 820 میلیون ریال مطرح نمود.

مرگان پور در انتها اضافه کرد: در زمان وقوع حادثه و قطع آب علاوه بر روستاهای تحت پوشش این شرکت، سایر روستاها هم از خدمات آب رسانی از طریق ناوگان آبرسانی سیار بهره مند شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آب 20 روستای حادثه دیده در طوفان گلستان وصل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آب 20 روستای حادثه دیده در طوفان گلستان وصل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید