اسبقیان: رفتار دبیر در فدراسیون کشتی کاملا حرفه ای است

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، شروین اسبقیان در حاشیه نشست مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی گفت: خوشبختانه هم اکنون شاهد شرایط و وضعیت خوبی در کشتی شاهد هستیم و حضور علیرضا دبیر در فدراسیون باعث ثبات در این رشته شد. ضمن اینکه تعامل بیشتر فدراسیون کشتی و وزارت ورزش هم کاملا محسوس است که این موضوع ارزش فراوانی دارد.

اسبقیان: رفتار دبیر در فدراسیون کشتی کاملا حرفه ای است

وی ادامه داد: این تعامل سازنده نشانگر آن است که همگی ما به یک هدف می اندیشیم. دبیر از روزی که سکان مدیریت کشتی را در دست گرفت با تمامی مدیران وزارت ورزش نشست های مختلفی را برپا کرد و از آنان طلب حمایت و همکاری کرد که این تعامل واقعا جای خوشحالی و امیدواری است.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها با اشاره به آینده روشن کشتی در میادین آینده گفت: کوشش تمامی عوامل و متولیان ورزش کشور افتخارآفرینی و موفقیت ورزش به ویژه کشتی به عنوان ورزش اول کشورمان است. البته با دیدن کوشش و زحمات بی شائبه رئیس فدراسیون کشتی و همه عوامل اجرایی این رشته آینده روشنی برای آنها متصور هستم. با صراحت اعلام می کنم وزارت ورزش همیشه در کنار کشتی است و از آن حمایت می نماید تا رئیس فدراسیون کشتی بتواند سریعتر به اهداف اصلی دست یابد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اسبقیان: رفتار دبیر در فدراسیون کشتی کاملا حرفه ای است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسبقیان: رفتار دبیر در فدراسیون کشتی کاملا حرفه ای است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید