امیری: نتایج دور قبل تکرار نشود اقناع افکار عمومی سخت است

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان به همراه نصرالله سجادی رئیس کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018 و تعدادی از مسئولین فدراسیون و کمیته المپیک در ادامه بازدیدهایشان از اردوهای تیم ملی عصر امروز از اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام کشورمان در مجموعه آزادی بازدید به عمل آوردند.

امیری: نتایج دور قبل تکرار نشود اقناع افکار عمومی سخت است

در این بازدید عادل مجللی از قهرمانان کانو کانادایی به نمایندگی از تیم ملی قایقرانی از صالحی امیری خواست تا پاداش پاروزنان در رشته های دو نفره و 4 نفره در صورت کسر مدال نصف نگردد که رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به وی قول پیگیری این مسئله را در جلسه بعدی ستاد عالی بازیهای آسیایی داد.

همینطور لوتارشفر سرمربی خارجی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام کشورمان ضمن تشریح وضعیت پاروزنان گفت: کسب مدل طلا در بازهای آسیایی سخت است اما حتما کوشش می کنیم در کایاک و کانوکانادایی و روئینگ مدال بدست آوریم. سطح تیم های آسیایی بسیار به هم نزدیک است اما اگر شرایط خوب پیش برود پیش بینی کسب 6 مدال را داریم.

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک نیز در پاسخ به وی گفت: امیدواریم بتوانیم به نتایج خوبی برسیم چون اگر نتیجه دور قبل تکرار نگردد اقناع افکار عمومی سخت است.

همینطور در حاشیه این اردو شاهو ناصری پاروزن کشورمان با بیان اینکه افزایش میزان پاداش در روحیه ما تاثیر بسزایی خواهد گذاشت گفت: ما قایقرانان در سرما و گرما تمرین نموده و همگی زحمت کشیده ایم. مهمترین دغدغه ما این بود که به عنوان مثال در یک قایق دو نفره مدال کسب می گردد ولی جایزه ما نصف می گردد. اگر قول بدهند جایزه به همه داده گردد انگیزه خوبی برای قایقرانان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "امیری: نتایج دور قبل تکرار نشود اقناع افکار عمومی سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: نتایج دور قبل تکرار نشود اقناع افکار عمومی سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید