ایجاد زیرساخت های گردشگری در نوار ساحلی چابهار و کنارک

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان از کوشش برای ایجاد زیرساخت های گردشگری در نوار ساحلی چابهار و کنارک اطلاع داد.

ایجاد زیرساخت های گردشگری در نوار ساحلی چابهار و کنارک

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، علیرضا جلالزایی روز 30 اردیبهشت ماه 1400 در بازدید از نوار ساحلی چابهار و کنارک به همراه سرمایه گذاران بخش خصوصی اظهار کرد: قرار است تعدادی از سرمایه گذاران با حمایت و همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نسبت به احداث پروژه های گردشگری ورزشی و واحدهای اقامتی در نوار ساحلی چابهار به سمت گواتر و شهرستان کنارک در کوه گوردیم اقدام نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان اضافه نمود: همچنین سرمایه گذاران متعهد شدند که پس از واگذاری زمین و دریافت موافقت اصولی پس از مدت یک سال پروژه های مذکور به بهره برداری برسد.

او ادامه داد: در این بازدید مقرر شد پس از ارائه مدارک از سوی سرمایه گذار به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نسبت به صدور موافقت اصولی اقدام گردد.

جلالزایی اظهار داشت: ایجاد زیرساخت های گردشگری در نوار ساحلی چابهار و کنارک بسیار ضروری و مهم است که امیدواریم این اقدامات با همکاری بخش خصوصی با سرعت انجام گردد.

منبع: توریسم آنلاین

به "ایجاد زیرساخت های گردشگری در نوار ساحلی چابهار و کنارک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد زیرساخت های گردشگری در نوار ساحلی چابهار و کنارک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید