برایتون در خانه از شکست گریخت

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو ، علیرضا جهانبخش در تساوی 2-2 برایتون مقابل فولام در دقیقه 75 به میدان رفت، ولی هنوز برای تاثیرگذاری در تیم جدیدش باید منتظر بماند.

برایتون در خانه از شکست گریخت

مهاجم ایرانی زمانی به میدان رفت که تیمش دو بر یک عقب بود و چند دقیقه بعد فولام با فشار برایتون مرتکب یک پنالتی ساده شد. میتروویچ، مهاجم آماده فولام می خواست توپی که در آسمان محوطه جریمه سرگردان بود را با سینه مهار کند، ولی توپ به دستش خورد و سزای این بی دقتی یک ضربه پنالتی بود.

گلن ماری، مهاجم برایتون موفق شد این پنالتی را به گل تبدیل کند تا میزبان به یک امتیاز برسد. برایتون در آغاز این بازی هم یک ضربه پنالتی داشت، زمانی که هنوز بازی بدون گل پیش می رفت، ولی گروس این ضربه را از دست داد.

در ادامه فولام موفق شد تا دقیقه 62 با گل های شورله و میتروویچ دو بر صفر پیش بیفتد و در آستانه پیروزی قرار بگیرد، ولی برایتون در 25 دقیقه پایانی به بازی برگشت.

برایتون با این تساوی از 4 بازی 4 امتیاز دارد که نتیجه بدی برای این تیم محسوب نمی گردد. جهانبخش معمولا در نیمه دوم به زمین رفته و برای رسیدن به ترکیب اصلی باید بیشتر کوشش کند، بخصوص اینکه رقیبش ناکارت در این هفته ها عملکرد خیلی خوبی داشته. گوش فرانسوی در این بازی هم سازنده گل اول تیمش برای ماری بود.

1

منبع: ایران ورزشی

به "برایتون در خانه از شکست گریخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برایتون در خانه از شکست گریخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید