تبریز، محمد تقوی: کاری کردیم که استقلال خوزستان حمله کند و در ضد حمله گل بزنیم، اتفاق بزرگ در این بازی، گل نخوردن تیم ما بود

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، محمد تقوی، سرمربی موقت تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در بازی با استقلال خوزستان در واقع کاری کردیم که حریف حمله کند و در ضد حمله گل بزنیم.

تبریز، محمد تقوی: کاری کردیم که استقلال خوزستان حمله کند و در ضد حمله گل بزنیم، اتفاق بزرگ در این بازی، گل نخوردن تیم ما بود

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو از تبریز، محمد تقوی، سرمربی موقت تیم فوتبال تراکتورسازی پس از برتری 6 بر صفر شاگردانش مقابل استقلال خوزستان گفت: در تیم های بزرگ شما مجبورید برخی اوقات بازی را کنترل کنید و ما همین کار را انجام دادیم. در واقع کاری کردیم که حریف حمله کند و در ضد حمله گل بزنیم.

وی اضافه نمود: بازیکنانم نشان دادند که بازیکنان بزرگی هستند. در مجموع معتقدم که اتفاق بزرگ در این بازی، گل نخوردن تیم ما بود. اگر 10 بر یک برنده می شدیم، ناراحت می شدم. اما از اینکه گلی دریافت نکردیم، راضی هستم.

محمد تقوی درباره فلسفه اش گفت: فلسفه ام این است که از بازیکنانم بهترین استفاده را کنم. ما نمی توانیم بازیکنان را در یک چارچوب تعیین قرار بدهیم، چون ممکن است این مسئله مشکل ساز گردد. ما کوشش می کنیم از آنها به نحو احسن استفاده کنیم.

تقوی در خصوص تجربه های بد قبلی تراکتورسازی پس از جلو افتادن از حریفان و مساوی کردن در خاتمه بازی، گفت: ما امروز این مسئله را کنترل نموده بودیم. تیم ما همانطور که در نیمه اول سه گل به ثمر رساند، ممکن بود در نیمه دوم سه گل دریافت کند. من در بین دو نیمه به بازیکنان تاکید کردم که اتفاقات و نتیجه نیمه اول را فراموش نمایند، چون یک نیمه دست نخورده باقی مانده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تبریز، محمد تقوی: کاری کردیم که استقلال خوزستان حمله کند و در ضد حمله گل بزنیم، اتفاق بزرگ در این بازی، گل نخوردن تیم ما بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز، محمد تقوی: کاری کردیم که استقلال خوزستان حمله کند و در ضد حمله گل بزنیم، اتفاق بزرگ در این بازی، گل نخوردن تیم ما بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید