تجمع حامیان ترامپ در مقابل کاخ سفید، ترامپ به گلف بازی رفت

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، ایرنا نوشت: صدها نفر از حامیان نامزد جمهوری خواه در رقابت انتخاباتی ریاست جمهوری خود را به مقابل کاخ سفید رساندند اما دونالد ترامپ به زمین گلف شخصی رفت تا آخر هفته را در آنجا بگذراند.

تجمع حامیان ترامپ در مقابل کاخ سفید، ترامپ به گلف بازی رفت

طرفداران ترامپ که در راستای ادعای او برای تقلب انتخاباتی از بعضی ایالت های آمریکا خود را به مقابل کاخ سفید رسانده اند تا راهپیمایی به سمت دیوان عالی آمریکا داشته باشند، با ترامپ روبرو شدند که با ماشین به جمع آنها پیوست و به سوی زمین گلف خود حرکت کرد.

این راهپیمایی کنندگان خواهان آن بودند تا ترامپ از واگذاری قدرت به جو بایدن رئیس جمهوری منتخب خودداری کند.

طرفداران ترامپ که قرار بود جمعیتی میلیونی را در مقابل کاخ سفید تشکیل دهند اما تصاویر ویدئویی گویای آن نیست، شعارهایی همچون تقلب را متوقف کنید، بهترین دوره رئیس جمهوری نسبت به ماقبل و چهار سال دیگر را سر می دادند.

ترامپ روز آدینه در پیامی توئیتری که با هدف ترغیب شرکت بیشتر طرفداران خود صورت گرفته بود، گفت ممکن است در این راهپیمایی شرکت کند اما او امروز با حرکت خودرویی، شعارهای سرداده شده را تایید کرد و به سمت ویرجینیا رفت تا بازی هفته گذشته خود را که با خبر برد بایدن ناتمام مانده بود را تمام کند!

ادعای تقلب در انتخابات در حالی همچنان از سوی ترامپ و بعضی طرفدارانش مطرح می گردد که جو بایدن نزدیک به 78 میلیون رای و ترامپ نزدیک به 72 میلیون رای به دست آورده اند.

بر اساس برآورد شبکه های خبری، بایدن توانسته است 306 رای الکترال را از آن خود کند که شامل ایالت جورجیا است اما ترامپ توانسته است 232 رای الکترال شامل کارولینای شمالی را به دست آورد.

اگرچه شمارش آرا در جورجیا به صورت دستی در حال اجرا شد و تا چند روز دیگر نتایج آن اعلام خواهد شد اما شواهد گویای آن است که تغییری در آرا ایجاد نخواهد شد و دادستان های 16 ایالت هم به ویلیام بار وزیر دادگستری و دادستان کل آمریکا اعلام نموده اند هیچ مدرک و مستندی از وقوع تقلب به دست نیاورده اند.

ظاهرا ترامپ میخواهد با لشکرکشی خیابانی و تغییرات گسترده در پنتاگون با انتصاب افراد وفادار به خود، در پی آن است که حتی به صورت کودتا، مانع از انتقال مسالمت آمیز قدرت به منتخب دموکرات گردد.

310 310

منبع: خبرآنلاین

به "تجمع حامیان ترامپ در مقابل کاخ سفید، ترامپ به گلف بازی رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع حامیان ترامپ در مقابل کاخ سفید، ترامپ به گلف بازی رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید