رحمتی: استقلال بیشترین شانس را برای کسب سهمیه دارد، همه چیز دست خود آبی ها است

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است که با نتایجی که استقلال در دو بازی گذشته گرفته است، بیشترین شانس را در بین سایر مدعیان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارد.

رحمتی: استقلال بیشترین شانس را برای کسب سهمیه دارد، همه چیز دست خود آبی ها است

کیانوش رحمتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ انجمن گفتگو در مورد بازی استقلال و سپاهان گفت: شاگردان مجیدی بازی خوبی را مقابل سپاهان به نمایش گذاشتند. از ابتدای بازی با تمرکز و انگیزه بالا پا به میدان گذاشتند و تا قبل از اینکه 10 نفره شوند بازی تحت کنترل آبی پوشان بود.

وی ادامه داد: بازیکنان استقلال مقابل سپاهان خیلی کوشش کردند و با یک بازیکن کمتر بیش از یک نیمه بازی کردند و توانستند 3 امتیاز ارزشمند را در یک بازی 6 امتیازی کسب نمایند. هر دو تیم شانس دریافت سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارند و از قبل تعیین بود که بازی پربرخورد را شاهد خواهیم بود. خوشبختانه استقلالی ها بعد از اینکه آرش رضاوند از بازی اخراج شد توانستند تمرکز خودشان را حفظ نمایند و در نهایت با کوشش مضاعفی که انجام دادند به پیروزی رسیدند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: آبی پوشان با 6 امتیاز ارزشمندی که مقابل صنعت نفت آبادان و سپاهان به دست آوردند موقعیت بسیار خوبی در جدول کسب کردند و در حال حاضر بیشترین شانس را برای کسب سهمیه دارند و همه چیز به نتایج خودشان بستگی دارد. اگر در بازی های باقی مانده هم این فرایند را ادامه دهند کسب سهمیه لیگ قهرمانان حتمی است و دیگر نیازی ندارد به نتایج سایر تیم ها توجهی کند.

رحمتی با بیان اینکه طولانی شدن لیگ و حساسیت هفته های پایانی باعث شد که بازیکنان استقلال فشار زیادی را تحمل نمایند، توضیح داد: مسابقات سال جاری خیلی خسته نماینده و فرسایشی شد و همچنین تغییر و تحولات زیاد در کادرفنی و بازیکنان، علاوه بر آن مصدومیت هایی که بازیکنان با آن روبرو شدند موجب شد که بازیکنان در بازی های پایانی شرایط سختی را تجربه نمایند و در بعضی از بازی ها عصبی و با اضطراب بازی نمایند. خوشبختانه کادرفنی توانست در این مدت تیم را مدیریت کند و علی رغم مشکلاتی که باشگاه با آن روبرو بود در دو هفته گذشته نتایج خوبی بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که استقلال می تواند در جام حذفی قهرمان گردد؟ گفت: مجیدی و تیمش بازی سختی را هم در جام حذفی باید مقابل سپاهان برگزار نمایند. بازی با این تیم در جام حذفی قطعا متفاوت با مسابقات لیگ است. سپاهان با نتایجی که گرفته شرایط سختی برای کسب سهمیه در مسابقات لیگ برتر دارد و تمام توانش را برای موفقیت در جام حذفی خواهد گذاشت. زردپوشان اصفهانی در بازی با استقلال از غیبت قلعه نویی ضربه خوردند و اگر سرمربی سپاهان در بازی با استقلال حضور داشت می توانست این تیم را مدیریت کند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد حضور این تیم در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد: متاسفانه بعد از اتمام لیگ و جام حذفی، استقلال باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و کادرفنی و کادرپزشکی باید بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی و آمادگی بدنی برای این مسابقات آماده نمایند. اگر باشگاه بتواند 2،3 بازیکن جدید را به ترکیب تیم اضافه کند شرایط بهتر خواهد شد و دست مجیدی برای استفاده از بازیکنان بازتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رحمتی: استقلال بیشترین شانس را برای کسب سهمیه دارد، همه چیز دست خود آبی ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمتی: استقلال بیشترین شانس را برای کسب سهمیه دارد، همه چیز دست خود آبی ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید