زیرساخت های گردشگری تخریب شده زلزله شهرستان دنا نو نوار می شوند

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 70 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی زیرساخت های گردشگری دنا مصوب شد.

زیرساخت های گردشگری تخریب شده زلزله شهرستان دنا نو نوار می شوند

به گزارش گروه استان های وبلاگ انجمن گفتگو از یاسوج، مجید صفایی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از مصوب شدن 70 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی زیرساخت های گردشگری شهرستان دنا که براثر زلزله تخریب شده بود اطلاع داد.

صفایی با بیان اینکه این مبلغ از محل اعتبارات تملک دارائی استان به بازسازی زیرساخت های گردشگری شهرستان دنا تخصیص داده شده است، بیان نمود: تا به امروز 35 میلیارد ریال از این اعتبار به این اداره کل تخصیص یافته است که به زودی عملیات بازسازی در زیرساخت های گردشگری شروع می گردد.

او افزود: با بازسازی زیرساخت های گردشگری در منطقه ها شهری و روستایی شهرستان دنا شاهد رونق دوباره صنعت گردشگری در این شهرستان خواهیم بود.

زمین لرزه ای به بزرگی 5.6 ریشتر، ساعت 22 و 5 دقیقه و 34 ثانیه چهارشنبه شب 29 بهمن 1399 شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند که تعدادی از زیرساخت های گردشگری براثر این زلزله دچار خسارت شده است.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "زیرساخت های گردشگری تخریب شده زلزله شهرستان دنا نو نوار می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های گردشگری تخریب شده زلزله شهرستان دنا نو نوار می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید