شاه علی دوست: چندمین بار است روی اشتباهات فردی گل می خوریم

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: پیش از این هم بیرانوند به خاطر بدی همین زمین گل اتفاقی خورده بود و ما چندمین بار است روی اشتباهات فردی دروازه مان باز می گردد.

شاه علی دوست: چندمین بار است روی اشتباهات فردی گل می خوریم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ انجمن گفتگو، روزبه شاه علی دوست با ابراز تاسف از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس گفت: 4،5 بازی است که با وجود عملکرد خوب نمی توانیم نتیجه بگیریم. انشالله هر چه زودتر بدشانسی دست از سر سایپا بردارد.

وی در مورد گل اتفاقی که تیمش در این بازی دریافت کرد، گفت: در بازی ما با پرسپولیس در جام شهدا علیرضا بیرانوند به خاطر خرابی زمین یک گل بد خورد و امروز این اتفاق برای دروازه بان ما رخ داد. در بازی های قبل هم ما به خاطر اشتباهات فردی مان گل خورده ایم و این برمی گردد به خودمان که تمرکز لازم را در زمین مسابقه نداریم. باید در بازی های آینده با تمرکز بیشتری بازی کنیم تا به این فرایند سرانجام دهیم.

کاپیتان سایپا در مورد اینکه گفته می گردد بازیکنان تیمش جوان و پر اشتباه هستند، بیان کرد: آقای صادقی حرف قشنگی به بازیکنان تیم زد. او گفت شما جوانان باید قدر این فرصتی که در اختیارتان قرار داده شده را بدانید که شاید دیگر تکرار نگردد. اگر بازیکنان جوان قدر این فرصت را ندانند فلسفه استفاده از نفرات جوان در فوتبال مان زیر سوال خواهد رفت و دیگر کمتر مربی دست به این کار می زند. بازیکنان ما باید تجربه لازم را در عین جوانی کسب نموده باشند و با کوشش بیشتر فرایند موجود را تغییر دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شاه علی دوست: چندمین بار است روی اشتباهات فردی گل می خوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاه علی دوست: چندمین بار است روی اشتباهات فردی گل می خوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید