فتاحی: فشردگی مسابقات برای استقلال بهتر شد

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، مسئول کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر می گوید فشردگی مسابقات و بازی کردن استقلال در جام حذفی به نفع شاگردان استراماچونی شده است.

فتاحی: فشردگی مسابقات برای استقلال بهتر شد

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، سعید فتاحی درباره پشت در ماندن بعضی از طرفداران تراکتور گفت: استادیوم پر شده بود و دیگر جایی وجود نداشت. از هوداران تشکر می کنم که در آخر بازی تیمشان را با وجود شکست تشویق کردند. این موضوع اتفاق خوبی است. کاش سایر شهرها هم به این شکل از تیم خود حمایت نمایند.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره انتقاد بعضی از مربیان به فشردگی لیگ برتر گفت: فقط باشگاه استقلال به فشردگی لیگ انتقاد داشت. این موضوع هم به خاطر جام حذفی بود. همه تیم ها در این مسابقات بازی داشتند. سه تیم پرسپولیس، سپاهان و تراکتور بیش از سه بازیکن در تیم ملی داشتند، باید در 5 آذر بازی نمایند. الان برای استقلال هم بهتر است که قبل از بازی با سپاهان استراحت می نماید ولی سپاهان در جام حذفی به میدان می رود.

وی ادامه داد: همه جای جهان بین دو بازی 48 ساعت استراحت می دهند. ما حداقل 72 ساعت را لحاظ می کنیم. کمتر از 72 ساعت در لیگ ما وجود ندارد.

وی درباره محل بازی تراکتور و نود ارومیه در جام حذفی و آماده نبودن استادیوم های آذربایجان غربی اظهار کرد: تیم نود دو استادیوم شهید باکری و شهید تختی را دارد که هر دو یک سری نواقص دارد. مسئولان استان آذربایجان غربی قول دادند که مسائل را رفع نمایند. در این فاصله بازدیدی از استادیوم ها خواهیم داشت تا بازی در یکی از این دو استادیوم انجام گردد. اگر دو استادیوم آماده نشوند، نود ارومیه به جز آذربایجان شرقی می تواند در هر شهری میزبانی کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فتاحی: فشردگی مسابقات برای استقلال بهتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتاحی: فشردگی مسابقات برای استقلال بهتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید