فلش مموری با ظرفیت نامحدود به بازار می آید!

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، با اتصال این نوع فلش مموری ها به یکدیگر و به صورت سری، می توان مشکل کمبود حافظه را حل کرده و عملا ظرفیت فلش مموری ها را تا بی نهایت افزایش داد!

فلش مموری با ظرفیت نامحدود به بازار می آید!

حافظه های فلش یا فلش مموری ها این روزها نقشی اساسی در ذخیره و جابجایی اطلاعاتایفا می کنند و به علت سهولت در جابجایی و کارایی بالا اغلب کاربران از این حافظه ها بهره می گیرند. حتما برای شما هم پیش آمده است که برای ذخیره سازی اطلاعات برروی فلش خود با کمبود حافظه روبرو شوید، اما با استفاده از فلش مموری Stackable USB دیگر نگران این موضوع نباشید چرا که این فلشبصورت پشته ای می باشد و شما می توانید در صورت نیاز به حافظه بیشتر پشته بعدی رامتصل نمایید و حافظه ذخیره سازی را افزایش دهید.

معمولا رویه به این صورت است که هر روز فلش ها با حافظه ذخیره سازیبیشتر و همچنین در پی آن قیمت بالاتر عرضه می گردند. اما این بار ظاهرا یک ایده خلاقانه در این زمینه بکار گرفته شده است،به صورتی که بتوان به یک فلش حافظه اضافه کرد. تفکر تولیدکنندگان معمولا به سمت سفارشی کردن تکنولوژی است، بنابراینپیاده سازی این ابتکار بر روی یک درایو فلش کاملا جدید و جالب است.

حافظه های فلش USB معمولا در اندازه از پیشتعیین شده ارائه می شوند، که آنها را کاملا محدود می سازد. در بسیاری از طرح هایجدید که در حال حاضر وجود دارد فرایند کار تغییر یافته و یکی از این طرح ها درایوفلش USB به صورت stackable (پشته ای) است.

طرح این ایده از مفهوم یک شعر و توسط Hyunsoo برگرفته شده است و به نام USB آمیبا مدولار فلش درایو شناخته می شود.

طبیعت مدولار در این درایو فلش USB که به صورت stackable است بسیار مفیدتر از آن چیزی است که به نظرمی رسد. تصور کنید که تصمیم به ذخیره سازی برخی از اطلاعات خود بر روی یک درایوفلش گرفته اید و فضا بر روی درایو فلش شما کافی نیست. شما باید برای پیدا کردن درایوفلش دیگری اقدام کنید و همه مراحل ذخیره سازی را دوباره انجام دهید. با اینطراحی مدولار جدید از Hyunsoo، تمامی این مسائل را می توان در یک لحظه حل کرد.

درواقع به سادگی می توانید بر روی یکی دیگر از USB فلش درایوهای stackable که در حال حاضر متصل استاطلاعات را ذخیره نمایید و اینگونه فضای شما دو برابر می شود. شما به معنای واقعیکلمه قادر به اضافه کردن حافظه به اندازه مورد نیازتان می باشید. با فلش USB درایو خود می توانید به صورت stackable فایل های آهنگ و دیگر فایل هایتان را بدوننگرانی از کمبود حافظه ذخیره نمایید. این قطعا راه حل نهایی برای ذخیره سازی داده ها می باشد. البته باید ببینیم که این فلش USB می تواند جایگاه خود رابه عنوان یک مفهوم شگفت انگیز به نمایش بگذارد یا خیر. حافظه های USB معمولا در میان کاربران به اشتراک گذاشتهمی شوند و از این رو احتمال از دست رفتن و یا دزده شدن اطلاعات آنهابسیار زیاد است. طیف گسترده ای از داده ها می توانند به سادگی توسط یک حافظه USB قسمت بندی شده، مبتنی بر مجموعه مدیریت شوند.

سازماندهی اطلاعات در صورتی که از فولدرهای جداگانه استفاده نشودبسیار سخت است ولی با استفاده از این تکنولوژی فایل ها ذخیره می شوند در مجموعه های مجزا بدون اینکه با هم قاطی شوند و این امر باعث می شود که مجبور نباشید برایپیدا کردن یک فایل دنبال آن بگردید و به راحتی بتوانید به مجموعه مربوط به آن رجوعکنید.

بنابراین فایل ها به سادگی مدیریت می شوند، زیرا سیستم این حافظه USB مدولار مبتنی بر مجموعه و قسمت بندی شدهاست. فایل ها در آن بصورت یکپارچه سازی شده و بطور مناسبی جدا می گردند.

قسمت بندی های در نظر گرفته شده برای این فلش USB عبارتند از اطلاعات شخصی،اسناد، آهنگ و تصاویر. بدین ترتیب با متصل کردن هر قسمت از این فلش به کامپیوترشخصی می توان آن را مورد استفاده قرار داد.

ترجمه: مجله اینترنتی وبلاگ انجمن گفتگو

منبع: setare.com

به "فلش مموری با ظرفیت نامحدود به بازار می آید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلش مموری با ظرفیت نامحدود به بازار می آید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید