مسابقات لیگ برتر در محاصره 15 دوربین VAR

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال با توجه به تاکید ریاست فدراسیون بر ضرورت راه اندازی داور ویدیویی نقشه جانمایی دوربین های این سامانه را منتشر کرد.

مسابقات لیگ برتر در محاصره 15 دوربین VAR

داوود رفعتی رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال با بیان این خبر گفت:با توجه به ضرورت اجرای سیستم یاری داور ویدویی در فصل جدید لیگ برتر و دستور ریاست محترم فدراسیون فوتبال و همچنین مصوبه کارگروه راه اندازی سیستم یاری داور ویدویی، کلیه استادیوم های مورد استفاده در لیگ برتر می بایستی براساس نقشه دوربین های این سامانه، نسبت به جانمایی دوربین های صدا و سیما و دوربین های VAR اقدام کنند. طبیعتا استقرار صحیح دوربین ها بر اساس همین نقشه می تواند موجب اجرای این سامانه در هر استادیوم گردد.

با وجود تاکید مسوولان دپارتمان داوری مبنی بر راه اندازه بموقع سیستم یاری داور ویدئویی اما اهالی فوتبال چندان خوشبین نیستند که از آغاز فصل تازه لیگ برتر ،مسابقات در تمام استادیوم ها از این امکان بهره مند گردد.همان طور که فدراسیون تاکید نموده این امکان در صورتی برقرار خواهد بود که در تمام استادیوم های لیگ برتر نصب گردد که باید دید فدراسیون بموقع می تواند این امکانات را خریداری نصب و به داوران آموزش دهد یا داستان VAR در فوتبال ایران به تعویق می افتد.

3

منبع: ایران ورزشی

به "مسابقات لیگ برتر در محاصره 15 دوربین VAR" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات لیگ برتر در محاصره 15 دوربین VAR"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید