مسکنی: 9 تعاونی مشکل دار در هرمزگان وجود دارد

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، معاون امور تعاون، سفر هیات دولت به استان ها را از اولویت های راهبردی دولت سیزدهم با هدف آنالیز مسائل و مسائل مردم دانست و در تحقق شعار سال فراوری؛ پشتیبانی و مانع زدایی ها موثر خواند.

مسکنی: 9 تعاونی مشکل دار در هرمزگان وجود دارد

به گزارش گروه مالی وبلاگ انجمن گفتگو به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، مهدی مسکنی، در حاشیه سفر یکروزه به این استان بر گام های راسخ دولت سیزدهم در حل مسائل تعاون اشاره نمود و گفت: 9 تعاونی مشکل دار در هرمزگان وجود دارد که باید به طور جدی آنالیز گردد.

مسکنی اضافه نمود: در مورد فراوری، اشتغال و حمایت از طرح های اشتغالزایی، هماهنگی هایی با بانک های عامل، انجام داده شده است.

وی با اشاره به اینکه بعد از سفر نیز مصوبات هر حوزه پیگیری می گردد، بیان نمود: آنچه که در استان هرمزگان مشاهده شد، کارکرد های خوب تعاونی ها در ابعاد مختلف و ایده های نو بود که البته تعدادی از اعضای تعاونی مسکن مسائلی داشتند.

معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز در جریان سفر یک روزه خود از تعاونی های دریایی ریشمون، نیکداران کیمیای هرمزگان (بنکداران) در بندرعباس و پروژه 48 واحدی مسکن اداره کل تعاون بندرعباس بازدید و مسائل آن ها را آنالیز کرد.

مهدی مسکنی بعلاوه نشستی با روسای تعاونی های شهرستان بندرعباس داشت و در نشست هم اندیشی هیئت رئیسه اتاق تعاون استان هرمزگان حضور یافت.

وی در این سفر با حضور در میز ارتباطات مردمی واقع در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بندرعباس به مسائل و مسائل مراجعین در حوزه های تعاون رسیدگی و ضمن صدور دستورات لازم، موانع را پیگیری کرد.

در این بازدید البته گلایه های شدیدی از سوی بعضی از مراجعین در مورد تخلفات و کم کاری های بعضی از تعاونی های مسکن فعال در بندرعباس مطرح شد که از سوی معاون امور تعاون، آنالیز شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مسکنی: 9 تعاونی مشکل دار در هرمزگان وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکنی: 9 تعاونی مشکل دار در هرمزگان وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید