مشخصات و تاریخ عرضه آیفون SE 3 ، قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 17 مهر

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، در جدول های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی های مختلف هم ممکن است تفاوت هایی داشته باشد. تمامی مدل ها، دارای نسخه بدون گارانتی هم هستند که در بازار با قیمتی مقرون به صرفه تر به فروش می رسند.

مشخصات و تاریخ عرضه آیفون SE 3 ، قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 17 مهر

آیفون SE 3 با چیپ A15 و پشتیبانی از شبکه 5G اما بدون تغییر در طراحی از راه می رسد

در حالی که اپل به تازگی از گوشی های سری آیفون 13 رونمایی نموده، شاهد انتشار گزارش ها درباره نسل بعدی آیفون SE هستیم. طبق گزارش نو وب سایت ژاپنی Macotakara، آیفون SE 3 با طراحی یکسان با نسل گذشته اش از راه می رسد و همچنان از نمایشگر 4.7 اینچی LCD و دکمه هوم و تاچ آیدی بهره می برد.

گزارش اخیر با شایعات گذشته کمی تفاوت دارد. شایعات تا به امروز از طراحی متفاوت این گوشی هوشمند خبر داده بودند. با وجودی که ظاهرا باید منتظر طراحی یکسان با آیفون SE 2020 باشیم، از نظر سخت افزاری با بهبودهای زیادی روبه رو خواهیم شد.

طبق گزارش اخیر، آیفون SE 3 به تراشه A15 Bionic مجهز می گردد و بعلاوه شبکه ارتباطی 5G را در اختیار کاربران قرار می دهد. وب سایت Macotakara انتظار دارد فراوری آیفون SE نو در دسامبر شروع گردد و در بهار 2022 در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

در ژوئن امسال میلادی، تحلیلگر مطرح محصولات اپل مینگ-چی کو پیش بینی مشابهی را ارائه کرد. به گفته کو، نسل نو آیفون SE سال 2022 با طراحی شاسی یکسان و بهبود سخت افزار مانند پشتیبانی از شبکه 5G روانه بازار می گردد.

با وجود چنین گفته هایی، شایعات در گذشته به آیفون SE با نمایشگر بزرگتر یعنی 5.5 اینچ و بعلاوه تاچ آیدی روی فریم اشاره نموده بودند. حتی کو سال گذشته میلادی این ایده را مطرح نموده بود که با گوشی آیفون SE پلاس روبه رو می شویم.

اما به نظر نمی رسد کوپرتینویی ها در چنین مسیری گام بردارند و باید منتظر چنین دستگاهی از سری آیفون 14 و نه آیفون SE باشیم. در حقیقت گفته می گردد سال آینده میلادی دیگر خبری از مدل مینی نخواهد بود و بجای آن، اپل به سراغ یک دستگاه خارج از مدل پرو با نمایشگر 6 اینچی می رود و احتمالا آن را آیفون 14 مکس نامگذاری می نماید.

در هر صورت، ظاهرا بهار سال آینده باید منتظر رونمایی از نسل نو آیفون SE و عرضه آن به بازار باشیم.

قیمت موبایل در بازار امروز

منبع: تجارت نیوز

به "مشخصات و تاریخ عرضه آیفون SE 3 ، قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 17 مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات و تاریخ عرضه آیفون SE 3 ، قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 17 مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید