نافرمانی بزرگ در استقلال، اولین برخورد چکشی مجیدی در راه است؟

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، زمانی که مجیدی در پنج بازی پایانی فصل گذشته هدایت استقلال را به طور موقت به دست گرفت، نشان داد با بی انضباطی بازیکنان برخورد چکشی انجام می دهد

نافرمانی بزرگ در استقلال، اولین برخورد چکشی مجیدی در راه است؟

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، نخستین تمرین استقلال با سرمربیگری فرهاد مجیدی در حالی از چند دقیقه قبل آغاز شد که مدیران باشگاه با حضور در محل تمرین، در مراسم معرفی مجیدی به بازیکنان شرکت کردند. اتفاق مهم اما غیبت چند ستاره بزرگ و سرشناس استقلال در اولین تمرین بود؛ جایی که نفراتی همچون وریا غفوری، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی و علی کریمی از حضور در تمرین سر باز زدند.

غیبت استقلالی های دانه درشت در شرایطی است که دیروز به حساب بازیکنان این تیم پول واریز شده، اما احتمالا آنها انتظار دریافت مبلغ بیشتری را داشتند. قطعا اما این غیبت، آن هم در روز معارفه مجیدی و حضور مدیران ارشد باشگاه، یک نافرمانی و شاید بی اخترامی بزرگ تلقی می شود.

زمانی که مجیدی در پنج بازی پایانی فصل گذشته هدایت استقلال را به طور موقت به دست گرفت، نشان داد با بی انضباطی بازیکنان برخورد چکشی انجام می دهد. به همین دلیل فرهاد آن زمان با طارق همام و حتی مهدی رحمتی (به خاطر یک جلسه غیبت در تمرین) برخورد تنبیهی سختی انجام داد. حالا باید دید نخستین نافرمانی در اولین روز بازگشت فرهاد آن هم به عنوان سرمربی قطعی و رسمی، با چه واکنشی از سوی او همراه خواهد شد. هرچند ممکن است تعداد زیاد و اسم بزرگ غایبان، مجیدی را در زمینه انجام برخورد سخت انضباطی مردد کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "نافرمانی بزرگ در استقلال، اولین برخورد چکشی مجیدی در راه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نافرمانی بزرگ در استقلال، اولین برخورد چکشی مجیدی در راه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید