نخستین رندر گلکسی S11e خبر از وجود نمایشگر خمیده می دهد

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، روز گذشته نخستین رندرهای گوشی گلکسی S11e سامسونگ منتشر شد. مطابق انتظار، این مدل ارزان تر خانواده اس 11 نسبت به نسل قبلی، شباهت بیشتری به دیگر اعضای خانواده پیدا نموده است. باید خاطرنشان کنیم که این رندرها غیر رسمی هستند و شاید طراحی مدل نهایی دقیقا مطابق با این تصاویر نباشد. ولی روی هم رفته، این رندرها تا حد زیادی شکل و شمایل گوشی مذکور را نمایش می دهند.

نخستین رندر گلکسی S11e خبر از وجود نمایشگر خمیده می دهد

سال گذشته گلکسی S10e با نمایشگر تخت معرفی گردید ولی به نظر می رسد نسل بعدی آن از نمایشگر خمیده بهره می برد. در همین زمینه پیش از این شایعات مختلفی منتشر شده بود. علاوه بر این، حفره نمایشگر هم در مرکز بخش فوقانی تعبیه شده که در دیگر رندرهای گلکسی اس 11 هم چنین موردی دیده می گردد.

در خصوص اندازه نمایشگر هنوز نمی توانیم با قاطعیت اظهارنظر کنیم ولی طبق شایعات مطرح شده، باید انتظار بهره گیری از نمایشگر 6.2 یا 6.3 اینچی را داشته باشیم. طبق این رندرها، تمام دکمه های گلکسی S11e در سمت راست بدنه قرار دارند و اثری از جک هدفون دیده نمی گردد.

ماژول مستطیل شکل دوربین ها هم توجهات زیادی را جلب می نمایند و خود دوربین ها به صورت L شکل تعبیه شده اند. با توجه به رندرهای منتشر شده از دیگر گوشی های سامسونگ، ظاهرا این ماژول بزرگ قرار است به تعدادی از گوشی های 2020 سامسونگ راه پیدا کند. در این ماژول دوربین سه گانه قرار گرفته است که احتمالا دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 108 مگاپیکسلی خواهد بود.

گلکسی S11e مانند دیگر اعضای خانواده خود از تراشه اگزینوس 990 یا اسنپ دراگون 865 بهره می برد و انتظار می رود مدل 5G آن هم روانه بازار گردد. انرژی این گوشی از جانب یک باتری 3900 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد.

منبع: Sam Mobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "نخستین رندر گلکسی S11e خبر از وجود نمایشگر خمیده می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین رندر گلکسی S11e خبر از وجود نمایشگر خمیده می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید