واحدهای بوم گردی در کهگیلویه و بویراحمد افزایش پیدا می کند

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به همراه معاون گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و رئیس اداره بویراحمد صبح روز دوشنبه 29 اردیبهشت ماه از طرح های بوم گردی این شهرستان بازدید کرد.

واحدهای بوم گردی در کهگیلویه و بویراحمد افزایش پیدا می کند

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی در این بازدید گفت: سال جاری شهرستان های هشتگانه استان موظف شده اند تا انتها سال جاری، پنج واحد بوم گردی ایجاد کنند.

او گفت: بخش خصوصی با تمام توان حمایت می شود و تسهیلات موردنیاز به آن ها اعطا خواهد شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: واحدهای بوم گردی زودبازده هستند و ایجاد آن ها راهکاری مناسب برای توسعه گردشگری و معرفی بهتر استان به گردشگران در ایران و خارج از کشور است.

او شرح داد: هم اینک ایجاد 10 طرح گردشگری مهم در کمیته استانی تصویب شده و برای تأیید نهایی به صورت کشوری در حال بررسی است.

صفایی ابراز داشت: با توجه به شعار سال جاری در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تحولاتی در راه خواهد بود و همچنین از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این استان حمایت می شود.

بر اساس آخرین آمار شش اقامتگاه بوم گردی فعال در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و تعدادی اقامتگاه بوم گردی در استان در حال ساخت هستند.

کهگیلویه و بویراحمد با داشتن 250 تفرجگاه طبیعی، 300 بقعه متبرکه و مواهب طبیعی چشم نواز مکانی مناسب برای مسافران و گردشگران در ایام مختلف سال است.

منبع: میراث آریا

به "واحدهای بوم گردی در کهگیلویه و بویراحمد افزایش پیدا می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحدهای بوم گردی در کهگیلویه و بویراحمد افزایش پیدا می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید