ورود روزانه 280 تُن مرغ به بازارهای گیلان، کمبود مرغ نداریم

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، علیرضا شعبان نژاد بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار گردید، اظهارکرد: در حال حاضر بیش از 103 هزار تُن گندم در انبارهای گیلان ذخیره گردیده که احتیاج استان برای مدت شش ماه را تامین می نماید.

ورود روزانه 280 تُن مرغ به بازارهای گیلان، کمبود مرغ نداریم

وی با بیان اینکه در مرداد ماه امسال در مرغداری های استان گیلان 7 میلیون قطعه جوجه ریزی انجام گردیده است، اضافه کرد: روزانه 280 تُن مرغ در شهرهای مختلف استان گیلان توزیع می گردد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان در ادامه به قیمت مرغ در بازارهای استان نیز اشاره و اظهارکرد: در حال حاضر قیمت مرغ در استان گیلان 10 هزار و 200 تومان است.

وی همچنین با اشاره به اینکه قیمت مرغ زنده در استان گیلان بیش از شش هزار تومان است، اظهار داشت: با وجود اینکه مرغ به میزان کافی در گیلان وجود دارد اما نوسانات کشوری بر روی قیمت مرغ در بازارهای استان تاثیرگذار است.

شعبان نژاد با بیان اینکه در بازارهای استان گیلان باید مرغ 200 تومان ارزان تر از استان تهران عرضه گردد، توضیح داد: معضل به وجود آمده در حوزه حمل و نقل سبب شد تا قیمت مرغ به 10 هزار تومان برسد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات سازمان جهاد کشاورزی گیلان ورود هفته ای 24 تُن گوشت گرم به این استان است، ادامه داد: در حال حاضر 11 هزار و 120 تُن ذرت در انبارهای استان ذخیره گردیده است و به لحاظ واردات دان با مسئله ای روبرو نیستیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ورود روزانه 280 تُن مرغ به بازارهای گیلان، کمبود مرغ نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود روزانه 280 تُن مرغ به بازارهای گیلان، کمبود مرغ نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید