پیش دانلود Destiny 2: Shadowkeep شروع شد

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، بلاخره نوبت به گاردین های پلتفرم رایانه های شخصی نیز رسید. پیش دانلود بسته گسترش دهنده Shadowkeep برای بازی Destiny 2 در حال حاضر روی شبکه استیم قابل انجام دادن است و شما می توانید آن را دانلود کنید. بر اساس گزارش هایی که درمورد این بسته گسترش دهنده به دستمان رسیده، حجم Shadowkeep چیزی حدود 79 گیگابایت است، بنابراین اگر می خواهید آن را تجربه کنید، باید مقداری از فضای خود را برای آن آزاد کنید.

پیش دانلود Destiny 2: Shadowkeep شروع شد

Destiny 2 New Light و همینطور Shadowkeep، که بسته گسترش دهنده بعدی این عنوان شوتر که در دنیای قابل اشتراک گذاری در جریان است می باشد، از سه شنبه شروع به کار خواهد نمود و سرور های آن آنلاین خواهند شد. آن عده از کسانی که اطراف Battle.net پرسه می زنند و از آن مهاجرت نموده اند، باید این نکته را در نظر داشته باشند که بسته گسترش دهنده Forsaken هم تقریبا سال گذشته در همین روزها به دست کاربران رسیده بود. به دلیل اهمیت بالای زمان در جابجایی لایسنس، مراحل و محتوای داستانی Forsaken از دسترس خارج خواهند شد. با این حال شما همچنان می توانید به Gambit, Forsaken Strikes. The Tangled Shore و همینطور Dreaming City دسترسی داشته باشید.

لانچ تریلر بسته گسترش دهنده Shadowkeep نیز در حال حاضر در دسترس واقع شده است و می توانید آن را مشاهده کنید که بعضی از خطراتی که بازی بازان در ماه ممکن است با آن ها روبرو شوند را به نمایش می گذارد. بعضی از این خطرات شامل ارتشی از Nightmare ها، دشمنان قبلی که در گذشته وجود داشتند مانند Crota و Ghaul و همینطور یک صدای مرموز که ممکن است تاریکیِ مورد انتظار باشد، خواهند بود.

بسته گسترش دهنده Shadowkeep برای عنوان Destiny 2 قرار است در تاریخ 9 مهر ماه برابر با 1 اکتبر، یعنی کم تر از یک هفته دیگر به دست بازی بازان روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه های شخصی برسد. با وینفون همراه باشید.

منبع: وینفون

به "پیش دانلود Destiny 2: Shadowkeep شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش دانلود Destiny 2: Shadowkeep شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید