کارناوال شادی به مناسبت نوروز 98 در املش برگزار گردید

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، به مناسبت ایام نوروز شهرستان املش با کارناوالی از آیین های بومی محلی میزبان گردشگران نوروزی شد.

کارناوال شادی به مناسبت نوروز 98 در املش برگزار گردید

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گیلان ،قاسم قنبری مسئول نمایندگی این اداره کل در املش در تشریح این خبر اظهار کرد: وجود جاذبه های گردشگری فراوان در املش و زیبایی های فرهنگی و آیینی این شهرستان باعث شده تا گردشگری بسیاری به این منطقه سفر نمایند.

وی با بیان اینکه بر اساس آمارهای موجود در روزهای اخیر گردشگران بسیاری املش را بعنوان مقصد سفر انتخاب نموده اند،از رشد این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل اطلاع داد.

قنبری آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر املش را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ارتقای سطحی کیفی خدمات به گردشگران نوروزی و ایجاد امکانات لازم برای اقامت آنها با تمام کوشش درحال اجراست.

وی با اشاره به برگزاری کارناوال شادی نوروزی در شهرستان طی روزهای اخیر اذعان کرد:در اجرای این برنامه علاوه بر نمایش آیین های اصیل شهرستان همراه با ساز و نوای محلی، فراهم کردن بستر نشاط اجتماعی در نوروز در نقطه هدف قرار داشته است.

برپایی کمپ استقبال و هدایت مهمانان نوروزی، تبلیغ و اطلاع رسانی و توزیع نقشه جامع گردشگری شهرستان املش و ... از دیگر برنامه های نوروزی این شهرستان بود که قنبری به آن اشاره نمود.

تنظیم خبر: ح/29 اسفند

منبع: میراث آریا

به "کارناوال شادی به مناسبت نوروز 98 در املش برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارناوال شادی به مناسبت نوروز 98 در املش برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید