کِلی کرافت به سمت سفیر دائم آمریکا در سازمان ملل منصوب شد

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو به نقل از رویترز، مجلس سنای آمریکا روز چهارشنبه کلی کرافت را که در حال حاضر سفیر آمریکا در کشور کانادا است، به عنوان نماینده دائم این کشور در سازمان ملل تأیید کرد.

کِلی کرافت به سمت سفیر دائم آمریکا در سازمان ملل منصوب شد

کلی کرافت در حالی تأیید مجلس سنا را بدست آورد که دموکراتها با این نامزد جمهوریخواه و موردنظر دونالد ترامپ به دلیل بی تجربگی اش برای تصدی این پست مخالف بودند.

مجلس سنا با 56 رأی موافق در برابر 34 رأی مخالف از نامزدی کرافت حمایت کرد و بدین ترتیب کرسی بلامتصدی نمایندگی آمریکا در سازمان ملل پس از هفت ماه یک متصدی جدید یافت.

کلی کرافت جانشین نیکی هیلی نخستین سفیر دولت ترامپ در سازمان ملل می گردد. نیکی هیلی در اکتبر سال گذشته قصد خود برای کناره گیری از این سمت را اعلام و تا انتها سال 2018 این سِمت را ترک کرد.

لازم به ذکر است که نمایندگی آمریکا در سازمان ملل یکی از مناصب بلندپایه در دولت ترامپ است که ظرف ماههای اخیر با نمایندگانی موقت اداره شده است.

شایان ذکر است که مجلس سنای آمریکا هفته گذشته مارک اسپر را در سمت وزیر دفاع تایید کرد. در هفته جاری نیز، دن کوتس مدیر اداره اطلاعات ملی آمریکا از مقام خود استعفا داد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کِلی کرافت به سمت سفیر دائم آمریکا در سازمان ملل منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کِلی کرافت به سمت سفیر دائم آمریکا در سازمان ملل منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید