یونیورسیاد 2019 ایتالیا، مریم طالبی: مدال هایی که تیراندازان کسب کردند، بیش از انتظارات ما بود

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، سرمربی تیم ملی تیراندازی گفت: بیش از 80 درصد تیراندازان اعزامی به یونیورسیاد از ملی پوشان این رشته هستند که تقریباً یک سال گذشته را در اردوهای آمادگی و با حضور در مسابقات جهانی سپری نموده اند.

یونیورسیاد 2019 ایتالیا، مریم طالبی: مدال هایی که تیراندازان کسب کردند، بیش از انتظارات ما بود

به گزارش خبرنگار اعزامی وبلاگ انجمن گفتگو از ایتالیا، مریم طالبی در خصوص عملکرد تیراندازان در مسابقات یونیورسیاد 2019 ناپل گفت: بیش از 80 درصد تیراندازان اعزامی به یونیورسیاد از ملی پوشان این رشته هستند که تقریباً یک سال گذشته را در اردوهای آمادگی و با حضور در مسابقات جهانی سپری نموده اند. وقتی تیراندازی در کاروان دانشجویان حضور دارد انتظار از این تیم هم وجود دارد و خوشبختانه دختران و پسران تیرانداز این خواست را به خوبی پاسخ دادند. مدال هایی که تیراندازان کسب کردند، بیش از پیش بینی و انتظارات ما بود.

طالبی در خصوص سطح بازی های یونیورسیاد گفت: سطح بالای این رقابت ها قابل پیش بینی بود زیرا در حال حاضر تیراندازان برای افزایش آمادگی برای کسب سهمیه المپیک در مسابقات متعدد شرکت می نمایند. هفته گذشته هم بسیاری از تیراندازان در مسابقات ایتالیا حضور داشتند و با توجه به این مساله تیراندازان حاضر با آمادگی بالایی به این رقابت ها آمدند. همچنین حضور دو دارنده مدال المپیک و چند دارنده مدال جهانی گویای سطح این رقابت ها است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یونیورسیاد 2019 ایتالیا، مریم طالبی: مدال هایی که تیراندازان کسب کردند، بیش از انتظارات ما بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونیورسیاد 2019 ایتالیا، مریم طالبی: مدال هایی که تیراندازان کسب کردند، بیش از انتظارات ما بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید