تنها 55 درصد بودجه شهرداری سربیشه محقق شده است

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، حسین زینلی شامگاه پنج شنبه در دیدار با خبرنگاران خراسان جنوبی بیان نمود: بودجه سال 97 شهرداری سربیشه حدود هشت میلیارد تومان پیش بینی شده بود که تاکنون 55 درصد آن محقق شده است.

تنها 55 درصد بودجه شهرداری سربیشه محقق شده است

شهردار سربیشه اظهار کرد: پیش نویس بودجه 98 شهرداری نیز انتها دی ماه به شورای شهر ارائه شد که حدود هفت میلیارد تومان برآورد شده است.

زینلی با بیان اینکه شهرداری سربیشه در خصوص فضای شهری از مصالح بومی ساخت سربیشه و در نهایت مصالح ساخت داخل خراسان جنوبی استفاده می نماید، اضافه نمود: در سنگ فرش بازار شهر سربیشه نیز از سنگ معادن خود این شهرستان استفاده شده است.

شهردار سربیشه با اشاره به کسری یاری دولت به شهرداری ها از محل ماده 32، گفت: سال جاری حدود 700 میلیون تومان از این محل در بودجه کسری داشته ایم.

فلاحی بیان نمود: با حمایت شورای شهر سربیشه و استانداری کارخانه آسفالت با هزینه کرد 2 میلیارد تومان نیز راه اندازی شده که در ماه گذشته 500 تن آسفالت تولیدی این کارخانه برای معابر شهر استفاده شده است.

احداث شهرک صنوف آلاینده

وی با اشاره به احداث شهرک صنوف آلاینده و مزاحم در شهر سربیشه نیز ادامه داد: تاکنون 80 میلیون تومان برای برق این شهرک هزینه شده است.

وی از راه اندازی سایت دفن پسماندهای شهری در زمینی به مساحت 3.5 هکتار اطلاع داد و گفت: در شهر صنوف مزاحم تمام هزینه ها بر دوش شهرداری نهاده شده که انتظار همکاری بیشتر از دستگاه های خدمات رسان داریم.

داراب سمیعی رئیس شورای شهر سربیشه نیز در این دیدار از پروژه جاده بین المللی و طرح میدان امام رضا(ع) در سربیشه خبرداد و گفت: این طرح دو میلیارد تومان هزینه داشته و هفته آینده کلنگ زنی می گردد.

سربیشه برای پذیرایی مهمانان نوروزی برنامه ریزی می نماید

وی با اشاره به زمینی مجاور پارک فجر شهرستان سربیشه اظهار کرد: در این زمینه طرح بازارچه فروش محصولات را در پنج غرفه و در 150 متر اجرایی می گردد تا در نوروز مورد استفاده مسافران قرار گیرد.

رئیس شورای شهر سربیشه بیان نمود: این بازارچه با 100 میلیون تومان راه اندازی شده و با سازه سبک ساخته می گردد.

سمیعی با اشاره به ضرورت بهره مندی بیشتر شهرستان از بازارچه مرزی ادامه داد: یکی از درخواست ها این است که برای استخدام در دستگاه ها و نهادهای شهرستان سربیشه از جوانان تحصیل نموده خود شهرستان استفاده گردد.

وی اضافه نمود: متأسفانه از کلنگ زنی استخر شنای شهرستان سربیشه 10 سال می گذرد ولی هنوز افتتاح نشده و جوانان برای شنا و استفاده از استخر به بیرجند سفر می نمایند.

سمیعی با اشاره به اینکه یک مشکل مهم مسکن مهر معلولان سربیشه است، یادآور شد: این ساختمان ها بدون مناسب سازی دو برابر هزینه خانه های مشابه ساخته شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تنها 55 درصد بودجه شهرداری سربیشه محقق شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها 55 درصد بودجه شهرداری سربیشه محقق شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید