حیدر سلیمانی: پنالتی استقلال باید باز هم تکرار می شد، برخورد توپ به دست وریا غفوری پنالتی نبود

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، حیدر سلیمانی، کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت که برخورد توپ به دست وریا غفوری در محوطه جریمه تیم استقلال، نباید پنالتی اعلام می شد.

حیدر سلیمانی: پنالتی استقلال باید باز هم تکرار می شد، برخورد توپ به دست وریا غفوری پنالتی نبود

حیدر سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ انجمن گفتگو، درباره عملکرد علیرضا فغانی در دیدار تیم های فوتبال استقلال و ذوب آهن اصفهان گفت: فغانی با تجربه بالا و دوندگی خیلی زیاد، قضاوت خوبی را در یک بازی زیبا پشت سر گذاشت و کوشش کرد در صحنه ها، حضوری پُررنگ داشته باشد. البته به خاطر بازی زیبای دو تیم، حضور داوران در زمین احساس نمی شد.

وی درباره صحنه گل اول تیم استقلال توضیح داد: شوت پاتوسی در دقیقه هفت با دفع ناقص مظاهری همراه شد و در ریباند منشا که در وضعیت آفساید بود، توپ را رها کرد تا فرشید اسماعیلی که در آفساید نبود گل اول را به ثمر برساند. کار خوب یاری داور دوم در این گل قابل ستایش بود. گل چهارم استقلال نیز در دقیقه 54 به درستی از سوی یاری داور اول مردود اعلام شد، چون مهاجم استقلال در وضعیت آفساید توپ را گرفت.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره برخورد توپ به دست وریا غفوری در نیمه دوم گفت: در محوطه جریمه استقلال و در یک رفت و برگشت بازیکنان دو تیم، توپ به دست غفوری برخورد کرد، اما چون فاصله خیلی نزدیک بود، خطای هند محسوب نمی شد و داور به درستی ادامه بازی داد. اعلام آفساید مرتضی تبریزی در دقیقه 86 توسط یاری داور اول هم اشتباه بود و یک موقعیت خوب را از استقلال سلب کرد.

سلیمانی درباره پنالتی تیم استقلال اعلام نمود: در دقیقه 88، خطای مدافع ذوب آهن روی محسن کریمی در محوطه جریمه این تیم اعلام شد و فغانی به درستی اعلام پنالتی کرد. تکرار پنالتی اول استقلال اشتباه بود، چون بازیکنان استقلال ورود غیرمجاز نداشتند. فغانی به خاطر خطای دروازه بان ذوب آهن در جلو آمدن، باید باز هم پنالتی را تکرار می کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حیدر سلیمانی: پنالتی استقلال باید باز هم تکرار می شد، برخورد توپ به دست وریا غفوری پنالتی نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیدر سلیمانی: پنالتی استقلال باید باز هم تکرار می شد، برخورد توپ به دست وریا غفوری پنالتی نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید