حیران آستارا سفیدپوش شد

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، با توجه به ورود یک توده هوای سرد و بارش زا به منطقه، بارش به شکل برف در ارتفاعات شهرستان مرزی بندر آستارا شروع شده است.

حیران آستارا سفیدپوش شد

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، بارش برف سبب سفیدپوش شدن قله رادار، کوه آسپینه، حیران و بخشی از جاده آستارا به اردبیل در حد فاصل روستای ونه بین در غرب استان گیلان شده است.

بارش به شکل باران در مناطق کوهپایه ای و جلگه ای شهرستان نیز با شدت و ضعف ادامه دارد و از ظهر روز جمعه(2 آذر) تاکنون بالغ بر 76 میلی متر باران در ایستگاه سینوپتیک شهرستان ثبت شده است.

سرگرد محمد سلیمانی راد، فرمانده پلیس راه آستارا - تالش در گفت وگو با وبلاگ انجمن گفتگو، اظهار کرد: بر اساس اطلاعات واصله، از صبح امروز(شنبه 3 آذر) بارش به شکل برف در ارتفاعات شهرستان شروع شده است و هم اکنون به شکل خفیف ادامه دارد.

وی اضافه کرد: از فاصله 5 کیومتری جاده حیران تا تونل، بارش برف سبب سفیدپوش شدن منطقه شده و با توجه به حضور مأموران راهداری و نمک پاشی و پاکسازی جاده، تردد در محور آستارا به اردبیل و بالعکس متوقف نشده است.

سلیمانی راد با بیان این که هم اکنون جاده لغزنده است، به رانندگان توصیه کرد که با احتیاط و سرعت مطمئنه رانندگی نمایند.

وی اعلام کرد: رانندگان ضمن به همراه داشتن لباس گرم و کسب اطمینان از سلامت خودروهای خود، زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و خودروهای خود را از سوخت پر نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حیران آستارا سفیدپوش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیران آستارا سفیدپوش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید