دهخدا: فعالیت مرعشیان در هیأت دانشگاهی تخلف است، همسرم را بخاطر تجربه اش انتخاب کردم

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، رییس فدراسیون ورزش های دانشگاهی گفت: می دانیم ریاست همزمان مرعشیان بر هیأت های کشتی و ورزش های دانشگاهی خوزستان خلاف مقررات است و بزودی مقدمات برگزاری انتخابات این هیأت را فراهم می کنیم.

دهخدا: فعالیت مرعشیان در هیأت دانشگاهی تخلف است، همسرم را بخاطر تجربه اش انتخاب کردم

محمدرضا دهخدا در گفت و گو با وبلاگ انجمن گفتگو، درباره بعضی حواشی پیرامون انتخاب همسرش (الهه عرب عامری) به عنوان رئیس انجمن تیراندازی فدراسیون ورزش های دانشگاهی در آستانه برگزاری رقابت های یونیورسیاد در ایتالیا، اظهار کرد: بنده همسرم را بخاطر تجربه بالایی که بواسطه سال ها حضور در عرصه های مدیریتی ورزش کشور دارد و می تواند بخوبی نیازهای ورزشکاران این رشته را پیگیری کند، به عنوان رئیس انجمن تیراندازی انتخاب کردم. آیا اگر عرب عامری همسر من نبود و این رزومه را داشت باز هم این صحبت ها را مطرح می کردند؟

رئیس فدراسیون ورزش های دانشگاهی درباره اینکه گفته می گردد، وی سابقه ای در تیراندازی ندارد گفت: مگر عرب عامری در فوتبال یا تکواندو مشغول فعالیت شد در این رشته ها قبل از آن حضور داشت؟ او به عنوان یک مدیر اجرایی با تجربه آمده تا کار را در این رشته مهم بخوبی جلو ببرد. خیلی ها هم الان کاندیدای ریاست بعضی فدراسیون ها می شوند که اصلاً نمی دانند آن رشته چیست. قبل از او خانم میرحیدر این سمت را داشت که به علت بازنشستگی کنار رفت. خانم عرب عامری انتخاب شد چون قدرت چانه زنی دارد و دائماً از فدراسیون تیراندازی در حال پیگیری امور است. ما نمی خواستیم کسی را انتخاب کنیم که تجربه چندانی ندارد و شاید جواب او را نیز ندهند.

وی در ادامه درباره علت ادامه حضور مرعشیان به عنوان رئیس هیأت ورزش های دانشگاهی خوزستان در جایی که وی رئیس هیأت کشتی این استان است و حضور همزمانش در 2 هیأت ورزشی غیر قانونی است، اظهار داشت: رؤسای هیأت های دانشگاهی در سراسر کشور حتماً باید رئیس تربیت بدنی دانشگاه هر استان باشند و مثل سایر هیأت های ورزشی نیست که هر 4 سال یکبار انتخاب شوند. در حال حاضر کمی سرمان شلوغ است و می دانیم ادامه حضور او بر خلاف قانون است و نمی تواند به فعالیتش ادامه بدهد. درصددیم بزودی انتخابات هیأت خوزستان را برگزار کنیم تا فرد جدیدی به عنوان رئیس هایت انتخاب گردد.

دهخدا در سرانجام با بیان اینکه اسفند ماه سال آینده ریاست 4 ساله اش بر فدراسیون ورزش های دانشگاهی به اتمام می رسد، گفت: یکسال دیگر من هم بازنشسته می شوم و دیگر قصدی برای ادامه حضور در فدراسیون را ندارم، هر چند می توانم یکسال بعد از آن نیز ادامه بدهم اما مطیع قانونم و وقتی می دانم که باید یک سال بعد از انتخابات بساطم را جمع کنم و بروم زودتر این کار را انجام می دهم. مگر ریاست فدراسیون چه چیزی دارد که بخواهم به هر شیوه ممکن آن را با چنگ و دندان نگهدارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دهخدا: فعالیت مرعشیان در هیأت دانشگاهی تخلف است، همسرم را بخاطر تجربه اش انتخاب کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهخدا: فعالیت مرعشیان در هیأت دانشگاهی تخلف است، همسرم را بخاطر تجربه اش انتخاب کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید