رحمانی شناخت کاملی از وزارت صنعت دارد، توجه به فسادستیزی

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، عزیز اکبریان نماینده کرج در جلسه علنی امشب مجلس و در موافقت با رضا رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: این وزارتخانه از وزارتخانه های حساس ماست، اما مشکل آن مربوط به وزرای این وزارتخانه نیست، بلکه مسائل اصلی به بیمه، مالیات، گمرک، مشکل در شرکت های خصولتی و تصدی گری دولت بازمی شود.

رحمانی شناخت کاملی از وزارت صنعت دارد، توجه به فسادستیزی

وی ادامه داد: دولت تصمیم به جابجایی در تیم اقتصادی خود گرفته است؛ آقای رحمانی فردی ولایتمدار و دارای فکر، برنامه و آشنا با مجلس شورای اسلامی است و سابقه سه دوره نمایندگی مجلس را دارد.

اکبریان با انتقاد از اظهارات محمود صادقی نماینده تهران مبنی بر اینکه این وزیر پیشنهادی دولت چگونه مدارک تحصیلی خود را در مقطعی کوتاه اخذ نموده است، توضیح داد: رحمانی 15 سال پیش با مدرک لیسانس به مجلس آمد و پس از آن هم تحصیلات خود را ادامه داد و حدود 2 سال است که معاون وزیر است و حالا وارث همه مسائل وزارت صنعت شده است.

وی با تاکید بر اینکه وارث مسائل وزارت صنعت کل تیم اقتصادی دولت است، اعلام کرد: رحمانی از وزارتخانه صنعت شناخت کامل دارد و نیازی نیست از صفر آغاز کند.

اکبریان تاکید نمود: این وزیر پیشنهادی دولت برنامه مدونی برای فراوری و مبارزه با فساد دارد و قطعا کسی که آلوده به فساد باشد، نمی تواند با آن مبارزه کند.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس، با اشاره به اینکه جلوگیری از خام فروشی از دیگر برنامه های این وزیر پیشنهادی دولت است، توضیح داد: رحمانی برای صادرات غیرنفتی برنامه های اساسی دارد که بسیار حائز اهمیت است.

اکبریان با بیان اینکه مشکل خودروسازی در خصولتی هاست و دست وزیر نیست، گفت: همچنین مشکل پتروشیمی ها هم در خصولتی ها است و باید آنان را حل و فصل کنیم و نباید این مسائل را به وزرا نسبت دهیم.

وی با اشاره به اینکه توجه به مدیران بومی در اولویت برنامه های این وزیر پیشنهادی دولت است، اعلام کرد: رحمانی فردی پرتحرک و با انگیزه و از سوی دیگر یک نیروی ارزشی برای نظام و انقلاب است و باید با رای اعتماد بالایی به وزارت صنعت، معدن و تجارت برود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رحمانی شناخت کاملی از وزارت صنعت دارد، توجه به فسادستیزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمانی شناخت کاملی از وزارت صنعت دارد، توجه به فسادستیزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید