زیرساخت های کشت گلخانه ای در استان بوشهر گسترش می یابد

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، سعید زرین فر عصر پنجشنبه در آئین افتتاح مجتمع گلخانه ای در بردخون گفت: استان بوشهر دارای ظرفیت های بالایی در عرصه کشاورزی است که یکی از اولویت های این بخش توسعه کشت گلخانه ای است.

زیرساخت های کشت گلخانه ای در استان بوشهر گسترش می یابد

وی با تقدیر از اجرای این پروژه های مهم گفت: یکی از اقدامات مهم توجه به اشتغال مردم و زمینه سازی برای ایجاد فرصت­های شغلی است که استانداری بوشهر و فرمانداری شهرستان از این فعالیت­ها حمایت می نمایند.

معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منابع استانداری بوشهر اضافه نمود: سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت در اجرای چنین طرح­هایی باعث سودآوری برای مردم و به منزله کار مالی و جهاد مقدس است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دیر نیز گفت: فاز 2 مجتمع گلخانه هوشمند افشون نگار در مساحت 14 هزار و 550 متر مربع و سرمایه گذاری 26 میلیارد ریال که 17 میلیارد ریال با از محل تسهیلات بانکی تأمین شده به بهره برداری می رسد.

عیسی محمددوست با بیان اینکه فاز یک این مجتمع در گذشته عملیاتی شده، اضافه نمود: اشتغال زایی دو فاز 42 نفر ثابت و 35 نفر فصلی است که 26 نفر از آنان در فاز دو مشغول به کار شده اند.

وی اضافه نمود: این مجتمع در راستای اشتغال و کارآفرینی احداث شده و انتظار می رود در زمینه هزینه برق، احداث جاده بین مزارع و حمایت از بخش خصوصی در زمینه تسهیلات و صدور مجوز همکاری بهتری صورت گیرد.

لازم به یادآوری است این مجتمع به صورت هوشمند اداره می گردد و 9 واحد مسکونی برای اسکان کارگران آماده شده است.

در این آیین فرماندار و مسئولان شهرستان، بخشدار و تعدادی از مسؤولان بخش و جمعی از کشاورزان منطقه نیز حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "زیرساخت های کشت گلخانه ای در استان بوشهر گسترش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های کشت گلخانه ای در استان بوشهر گسترش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید