سیامند رحمان رکورد دنیا را در سال 2019 می شکند؟

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، سایت کمیته بین المللی پارالمپیک در گزارشی به آنالیز رویدادهای سال 2019 در رشته وزنه برداری معلولان پرداخت.

سیامند رحمان رکورد دنیا را در سال 2019 می شکند؟

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، سایت کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC) در گزارشی به اتفاقات رشته وزنه برداری معلولان در سال 2019 پرداخت. در این گزارش عنوان شده که مسابقات قهرمانی جهان در قزاقستان، اصلی ترین رویداد امسال میلادی خواهد بود. همچنین مسابقات جام جهانی فزاع در امارات و مجارستان نیز برگزار می شوند.

در ادامه این گزارش با اشاره به اینکه بسیاری از وزنه بردار قدرتمند جهان به دنبال کسب عناوین قهرمانی و شکستن رکوردها خواهند بود، به سیامند رحمان اشاره شده و درباره این ورزشکار آمده است:

از زمانی که رکورد جهان در جریان پارالمپیک 2016 ریو شکسته شد، همه در انتظار آن هستند که قوی ترین پارالمپین جهان بتواند این رکورد را دوباره جابه جا کند. البته رحمان امیدوار است که در جریان مسابقات قهرمانی جهان یا پارالمپیک بتواند به رکورد جهان حمله کند. این وزنه بردار ایرانی به راحتی قهرمانی مسابقات آسیا-اقیانوسیه و بازی های پاراآسیایی 2018 شد و حالا تصمیم گرفته به رکورد جهان بیشتر کند. آیا این زمان می تواند در سال 2019 باشد؟

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سیامند رحمان رکورد دنیا را در سال 2019 می شکند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیامند رحمان رکورد دنیا را در سال 2019 می شکند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید