سیمئونه: شکست برابر سلتاویگو یک هشدار بود

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، سرمربی اتلتیکومادرید شکست برابر سلتاویگو را یک هشدار مطرح نمود اما این موضوع را نگران کننده ندانست.

سیمئونه: شکست برابر سلتاویگو یک هشدار بود

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو و به نقل از آس، اتلتیکومادرید شنبه شب در هفته سوم لالیگا با دو گل مغلوب سلتاویگو شد. دیگو پابلو سیمئونه پس از این شکست گفت : تیم حریف خیلی خوب بازی کرد و از فرصت هایش استفاده کرد. این تیم منسجم بود و باعث شد پیروزی اش شد. ترکیب سلتاویگو من را شگفت زده نکرد چون آنها با ترکیبی مانند دیدار برابر لوانته مقابلمان به میدان رفتند. آنها از سرعت در حمله استفاده کردند و توانستند نتیجه لازم را کسب نمایند.

سرمربی اتلتیکومادرید در ادامه اظهار کرد: ما بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم. در حرکت های سرانجامی خوب عمل نکردیم. این باعث شد نتوانیم به گل دست یابیم. در نیمه اول از ضربات نهایی استفاده لازم نبردیم به همین خاطر در نیمه دوم و در عرض پنج دقیقه تیم حریف پیروز میدان شد. سلتاویگو شایسته پیروزی بود.

سرمربی آرژانتینی اضافه کرد: بازی دیشب یک هشدار بود چون هفته گذشته در 10 دقیقه سرانجامی مقابل رایو وایکانو نیز خوب ظاهر نشدیم. مسئول تمام اتفاقاتی که رخ داد من هستم.

در نیمه دوم استفانو ساویچ با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد. سیمئونه در مورد تعویض نکردن این بازیکن اظهار کرد: بازیکنانی همچون توماس، سائول نیگس، گودین و ... کارت زرد داشتند. تعداد بازیکنانی که کارت داشتند زیاد بود. ما اجازه دادیم ساویچ در زمین بماند و حریف از این قضیه بهره برد و باعث شد بازیکنمان اخراج گردد.

سرمربی اتلتیکو در سرانجام گفت : نگران نیستم. از گذشته آرام تر هستم چون شکست دیشب تنها یک هشدار بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سیمئونه: شکست برابر سلتاویگو یک هشدار بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: شکست برابر سلتاویگو یک هشدار بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید