غفوری: بعضی ها از پست من سوء استفاده کردند، هدفم مطرح کردن مسائل اجتماعی بود و منظور سیاسی نداشتم

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت: پست من ارتباطی به مسائل سیاسی نداشت و بعضی ها از آن سوء استفاده کردند.

غفوری: بعضی ها از پست من سوء استفاده کردند، هدفم مطرح کردن مسائل اجتماعی بود و منظور سیاسی نداشتم

به گزارش وریا غفوری بعد از پیروزی تیمش مقابل تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت:خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم، اما خودم خیلی راضی نبودم چرا که می شد بهتر از این باشیم.

او ادامه داد:در مجموع بازی خوبی بود و بعد از برگشت از بازی با تراکتورسازی توانستیم به برد برسیم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند

او در خصوص صحنه پنالتی که نتوانست گل کند گفت: صحبتی درباره آن صحنه ندارم، اما رحمان احمدی خیلی خوب توپ را گرفت.

غفوری درباره حمایت اهالی فوتبال و طرفداران تیم های مختلف حتی پرسپولیس از خودش در روز های اخیر گفت: طرفداران همواره لطف داشتند و از آن ها متشکر هستم. پستی در صفحه ام گذاشتم که فقط برای مردم بود، اما بعضی بد برداشت نموده و از این موضوع سوء استفاده کردند. هدف سیاسی ندارم و من ورزشی هستم. دغدغه ام مسائل اجتماعی و مالی بود تا گرانی و فشار مالی از روی مردم برداشته گردد. وقتی آدم صف گوشت و مرغ را می بیند باید شرمسار گردد. رسانه ها هم وظیفه دارند از این صف ها گزارش تهیه نمایند.

مدافع استقلال درباره احضارش به حراست وزارت ورزش بیان نمود: حراست وزارت ورزش با من محبت آمیز برخورد کرد و صحبت محبت آمیز ای انجام دادیم.

او درباره اینکه آیا از او درخواست شده دیگر در فضای مجازی پستی غیرورزشی منتشر نکند، بیان نمود: اینگونه نیست و اگر اینگونه باشد دیگر آزادی بیانی وجود ندارد. هرکس در هر حوزه ای بخواهد می تواند فعالیت کند. از همه افرادی که در این مدت از من حمایت کردند تشکر می کنم.

غفوری درباره شرایط زمین تمرین استقلال گفت: خدا را شکر زمین تمرین خوب شده است و اکنون در زمین نفت تهرانسر تمرین می کنیم.

بازیکن استقلال درباره اعتراضش به داور بازی گفت:: درباره داوری نمی توان حرفی زد. هر هفته از داور تعریف کردیم وضعیت بدتر شد. امروز هم داور لج نموده بود و صحبت نکنم درباره داوری بهتر است.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره قلب قرمز گذاشتن طرفداران پرسپولیس زیر پست هایش بیان نمود: وقتی بحث اجتماعی مطرح می گردد دیگر زرد، قرمز و آبی معنا ندارد. از تمام افرادی که حامی من بودند تشکر می کنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "غفوری: بعضی ها از پست من سوء استفاده کردند، هدفم مطرح کردن مسائل اجتماعی بود و منظور سیاسی نداشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غفوری: بعضی ها از پست من سوء استفاده کردند، هدفم مطرح کردن مسائل اجتماعی بود و منظور سیاسی نداشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید