نگاهی به جدیدترین مدهای بهاری و کت واک های 2018

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، مد بهار 2018 پر است ازطرح های مینیمال بنفش و صورتی، خلاقیت های مدرن و بی حد و مرز و کیف های زنانه ای که در تمام زندگی آن ها را نادیده می گرفتید. وقت آن است که به جدیدترین مدهای زنانه روی کت واک های بهار و تابستان 2018 نگاهی بیاندازید.

نگاهی به جدیدترین مدهای بهاری و کت واک های 2018

لاستیک (Rubber)

لباس هایی از 100% از سینتتیک (Synthetic) یا همان الیاف مصنوعی در طراحی های سال جاری کلوین کلاین (CALVIN KLEIN) یکی از اصلی ترین ترندهای SS18 بود. این لباس های لاستیکی شکل را البته در سراسر کت واک های 2018 می توانید ببینید. به کاربردن پلاستیک و پارچه هایی با الیاف مصنوعی و براق در لباس ها و اکسسوری های زنانه یکی از جذاب ترین مدهای سال جاری است.

چین واچین

چه کسی به لباس های زنانه چسبان و سفت احتیاج دارد وقتی لباس های پیله دار و پر چین و واچین، مد بهار 2018 باشند؟ چین ها و پیله های افقی را می توانید در طراحی های لباس های بهاره از Tom Ford تا No. 21 پیدا کنید.

کیف های کمری

دیگر نمی توان بازگشت کیف های کمری را به دنیای مد انکار کرد، آن ها آمده اند که بمانند! از مدل های ساده و مینیمال با رنگ های لطیف و ملایم تا کیف های کمری کاربردی، مدرن و پر از جزییات، آن ها را در سراسر کت واک های 2018 می توان پیدا کرد.

شفاف

هیچ یک از طراحان مشهور در طراحی لباس های زنانه بهاری از پارچه های شفاف غافل نشدند. از بوت های لاستیکی و کیف های شیشه ای تا حتی دامن و لباس هایی از پارچه های شفاف! آن ها مد بهار 2018 هستند.

یاسی

از طراحی های ویکتوریا بکهام (Victoria Beckham) تا کالکشن بهاری مایکل کورس (Michael Kors) همه نشان می دهند، که رنگ جدیدی جای صورتی را در دنیای مد زنانه بهار گرفته است.

رنگ یاسی، رنگی نزدیک به بنفش کمرنگ است، یک رنگ به خصوص که در طبیعت بهاری به وفور دیده می گردد. این رنگ در لباس های رسمی و مجلسی زنانه و انواع لباس روزمره به کار می رود و البته برای هر موقعیت انتخاب مناسبی است.

کت و شلوار سفید

کت و شلوار یک آیتم مردانه است که سال ها توانسته در مد زنانه جای بگیرد. اگرچه رنگ های تیره تری مانند طوسی، مخصوص مد پاییز و زمستان هستند، اما برای مد بهاری باید سراغ رنگ های روشن تر در انواع کت و شلوار مجلسی زنانه بروید. سفید انتخاب طراحان برای مد 2018 است.

ست جین تیره

ست های شومیز و شلوار یا دامن جین زنانه همیشه در کت واک ها صندلی ویژه ای دارند. اما این بار جین هایی با سنگ شوی تیره و رنگ خام توجه طراحان مد را از Alexander McQueen تا Tom Ford به خود جلب نموده اند.

عینک آفتابی های X-Girl

لوویی ویتون و پرادا اثبات کردند که مدل های دهه 90 عینک آفتابی زنانه به مد بازگشته است. فرم باریک و منحصربه فرد عینک هایی که برندهای مختلف در مجموعه اکسسوری های خود به نمایش گذاشتند، نشان می دهد که مد بهار 2018 پر است از عینک آفتابی های X-Girl.

خال خال های سیاه و سفید

اگر طرح های گلدار روی انواع لباس زنانه، انتخاب اول بهار سال گذشته بود، سال جاری خال خالی های سیاه و سفید جای آن را گرفته است. این طرح چاپی ساده و مینیمال به طرز چشمگیری در سراسر کت واک های SS18 دیده می شدند.

پر

مثل یک پرنده بهاری! مد 2018 پر است از لباس های زنانه ای که پر بخش مهمی از آن ها را تشکیل می دهد. با این استایل ها به مد بهار 2018 پرواز کنید. آن ها زنانه و ظریف هستند.

سرشانه های پفی

اگر Christian Siriano و Stella McCartney تصمیم بگیرند، آستین هایی با سرشانه پف دار دیگر یک آیتم از مد افتاده و نامناسب به شمار نمی رود بلکه فرمی مدرن و خلاق است.

رنگین کمان

یک راه برای چیدن تمام رنگ ها کنار هم وجود دارد که البته شما را شبیه به جعبه مداد رنگی نمی کند بلکه بیشتر یادآور رنگین کمانی است که بعد از یک باران بهاری می توان در آسمان پیدا کرد.

لباس های زنانه شاد بهاری چند رنگ، کت واک های 2018 را فتح نموده اند پس اگر می خواهید روی مد لباس بپوشید از رنگ ها غافل نشوید.

صورتی و قرمز

به شما یاد داده اند که صورتی و قرمز را با هم ترکیب نکنید؟ به نظر می رسد طراحان چیزی از این قانون مد نشنیده اند! چیدن این دو رنگ خیره نماینده در کنار هم، یکی از خاص ترین ترندهای بهاری را ساخته است؛ یک ترند به شدت رومانتیک!

کلاه حصیری خاص

سال گذشته طراحان با کیف های حصیری غافل گیرمان کردند و به نظر می رسد سال جاری قرار است حصیرها را روی سر ما بگذارند. این کلاه ها با طراحی های متفاوت و آوانگاری که دارند دنیای جدیدی را به روی انواع مدل کلاه زنانه باز می نمایند! پس اگر برای بهار یک استایل شاد و متفاوت می خواهید کلاه، اکسسوری ضروری شما است.

ریش ریش

پارچه های ریش ریش از هر راهی خود را وارد مد بهار 2018 نموده اند، لباس ها و پیراهن های زنانه، کیف یا کفش یا حتی زیورآلات! پس یا باید تماشاچی لباس های ریش ریش باشید یا خود را تسلیم مد کنید و یک بخش از استایل خود را به این مد اختصاص دهید.

اگر می خواهید لباس زنانه بهاری خود را مطابق با مد 97 انتخاب کنید، وبلاگ انجمن گفتگو با جدیدترین مجموعه های 250 برند ایرانی و خارجی، طراح ها و فرم های متفاوت و قیمت های متنوع، دنیایی از انتخاب به شما می دهد.

منبع: دیجی استایل

به "نگاهی به جدیدترین مدهای بهاری و کت واک های 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به جدیدترین مدهای بهاری و کت واک های 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید