هدف مهم ستاد خدمات سفر میزبانی شایسته از مسافران است

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر میزبانی شایسته از مسافران را هدف مهم ستاد خدمات سفر بیان کرد.

هدف مهم ستاد خدمات سفر میزبانی شایسته از مسافران است

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، ایمانعلی ایمانی با اشاره به برگزاری اولین جلسه ستاد خدمات سفر در شهرستان مشگین شهرگفت: ترویج سفرهای آسان، توزیع سفر به تمامی نقاط دیدنی و جاذبه های گردشگری شهرستان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی و حضور پر رنگ ستاد خدمات سفر در ارائه خدمات مناسب از دیگر اهداف ستاد خدمات سفر است.

او با بیان ظرفیت های گردشگری این شهرستان اضافه نمود: در روزهای آینده با مشارکت تمامی دستگاه های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر جشنواره استقبال از مسافرین نوروزی سال 98 برگزار خواهد شد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر با اشاره به اینکه ستاد خدمات سفر در قالب کمیته های دهگانه به مسافران وگردشگران ارائه خدمات خواهند کرد تاکید نمود: توسعه نرم افزار ها، اپلیکیشن های گردشگری، ساماندهی تابلوها و سرویس های بهداشتی، تهیه و توزیع بروشور های گردشگری، بازرسی مستمر از هتل ها و مراکز اقامتی و اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی از برنامه های این کمیته ها است.

ایمانی همچنین با اشاره به اجرای برنامه نوروزگاه در پنج شهر شهرستان و روستاهای پرجاذبه با هدف معرفی ظرفیتهای فرهنگی، طبیعی و تاریخی ادامه داد: انجام برنامه های خاص در مبادی ورودی شهر و تاسیسات و موسسات گردشگری شهرستان در طول ایام نوروز و آمادگی کامل شهرستان در میزبانی و پذیرایی از مسافران و گردشگران از دیگر برنامه های اجرایی در ستاد خدمات سفر است.

منبع: میراث آریا

به "هدف مهم ستاد خدمات سفر میزبانی شایسته از مسافران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف مهم ستاد خدمات سفر میزبانی شایسته از مسافران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید