پیگیری جلسات هیات اجرایی با حضو روسای فدراسیون ها و کمیسیون ها

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، اعضای هیأت اجرایی و هیأت رئیسه کمیته ملی المپیک قصد دارند به صورت مستقیم وضعیت فدراسیون های المپیکی برای بازی های 2020 توکیو را مورد آنالیز قرار دهند. به همین منظور دعوت از رؤسای آنها به منظور ارائه گزارش از وضعیت رشته ها و برنامه های پیش روی شأن را در برنامه قرار داده اند.

پیگیری جلسات هیات اجرایی با حضو روسای فدراسیون ها و کمیسیون ها

بر این اساس قرار است از این پس در هر یک از نشست های هیأت اجرایی یکی از رؤسای فدراسیون های المپیکی هم حضور داشته باشد.

حضور رئیس کمیسیون های مختلف کمیته ملی المپیک در هیأت اجرایی و ارائه گزارش از فعالیت های اجرا شده در کمیسیون های آنها نیز دیگر برنامه در دستور کار هیأت اجرایی است.

کمیته ملی المپیک 18 کمیسیون دارد که که همگی در دوره فعلی مدیریت این کمیته با ترکیبی جدید تشکیل و شروع به کار نموده اند. البته شروع به کار بعضی از کمیسیون ها به چندماه پیش بازمی گردد که با برگزاری نشست های مختلف و مصوبات متعدد هم همراه بوده اما فعالیت بعضی از کمیسیون ها هم به تازگی شروع شده است مانند کمیسیون صلح و ورزش که ریاست آن بر عهده حمیدرضا عارف است.

در هر صورت حضور رئیس فدراسیون ها و کمیسیون ها در نشست های هیأت اجرایی از شنبه شروع می گردد. البته به خاطر تعدد موضوعات در نشست فردا فقط رئیس یک کمیسیون حضور خواهد داشت و دعوت از رئیس فدراسیون به جلسه آینده موکول شده است.

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، نشست روز شنبه اعضای هیأت اجرایی و هیأت رئیسه کمیته ملی المپیک سی و سومین نشست آنها به حساب می آید. برای این نشست علی دادگر به عنوان رئیس کمیسیون حقوقی گزارش فعالیت های کمیسیون خود طی ماه های گذشته را ارائه می نماید. وی عضو هیأت اجرایی هم به حساب می آید.

همچنین قرار است حضور رؤسای فدراسیون ها در نشست های هیأت اجرایی بر اساس ترتیب حروف الفبا انجام گردد مگر اینکه بنا به ضرورت و شرایطی خاص مانند در پیش بودن یک رویداد مهم ترتیب دعوت از رؤسا تغییر کند. بدین ترتیب اسکواش اولین فدراسیونی است که از رئیس آن برای حضور در نشست هیأت اجرایی دعوت خواهد شد.

مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش باید در نشست آینده (سی و چهارمین نشست) هیأت اجرایی حاضر گردد تا ارائه برنامه های المپیکی فدراسیون خود را داشته باشد. البته معین نیست این نشست سال جاری برگزار می گردد یا به سال آینده موکول خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیگیری جلسات هیات اجرایی با حضو روسای فدراسیون ها و کمیسیون ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری جلسات هیات اجرایی با حضو روسای فدراسیون ها و کمیسیون ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید