افزایش ترافیک شهری در کرمانشاه

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به افزایش ترافیک شهری در کرمانشاه، گفت : طرح جامع ترافیک کرمانشاه باید دائماً به روز رسانی گردد.

افزایش ترافیک شهری در کرمانشاه

منوچهر فخری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : مردم خواسته های منطقی و مناسبی در مورد برطرف مسائل ترافیکی در شهر کرمانشاه دارند که باید با جدیت در پی برطرف این معضل در کرمانشاه باشیم.

وی با تاکید بر به روزرسانی طرح جامع ترافیک شهر کرمانشاه، اضافه کرد: با توجه به اینکه با توسعه جامعه شهری مسائل ترافیکی هم تغییر می نمایند و برنامه های ترافیکی هم مختص زمان های مختلف نیستند بنابراین باید کوشش کنیم تا طرح جامع ترافیک کرمانشاه به صورت مستمر و دائم با توجه به شرایط روز نو و به روزرسانی گردد.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه توضیح داد: دستگاه های ذیربط وظیفه دارند که با بحث های علمی و بر اساس دانش روز مسائل مربوط به ترافیک را دنبال نمایند.

فخری تاکید نمود: با توجه به اینکه شهروندان ارتباط مستقیمی با مسائل ترافیکی دارند از این رو می توانیم شنوای دغدغه ها و خواست های آن ها باشیم و با کسب اطلاعات درست و صحیح تمام توان خود را با استفاده از روش های علمی برای برطرف معضلات ترافیکی به کار بگیریم .

وبلاگ انجمن گفتگو کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "افزایش ترافیک شهری در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش ترافیک شهری در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید