دعوت از وزراء و مسئولان برای نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی مدارس

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، وزیر آموزش و پرورش به بیان جزئیاتی از دعوت از اعضای دولت و همچنین وزرای سابق آموزش و پرورش برای به صدا درآوردن زنگ آغاز سال تحصیلی مدارس پرداخت.

دعوت از وزراء و مسئولان برای نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی مدارس

محسن حاجی میرزایی در گفت وگو با وبلاگ انجمن گفتگو، درباره اقدام اخیر خود در دعوت از اعضای کابینه دولت و همچنین وزرای پیشین آموزش و پرورش برای حضور در مراسم شروع سال تحصیلی در مدارس محل تحصیل خود اظهار کرد: شروع سال تحصیلی یک جشن ملی است و همه باید در آن مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش دارای یک خانواده بزرگ است که همه مردم به نوعی با آن در ارتباط هستند بیان کرد: از آنجایی که در اکثر خانواده ها یکی از اعضا یا معلم هستند یا دانش آموز، ما از اعضای دولت و همچنین وزرای پیشین آموزش و پرورش درخواست کردیم که هر کدام که فرصت شان اجازه می دهند در مدرسه ای که تحصیل کرده اند یا در مدارسی که در آنها تدریس کرده اند در روز شروع سال تحصیلی حضور یابند و زنگ شروع سال تحصیلی را به صدا درآورند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: تا کنون تعدادی از افراد دعوت شده اعلام آمادگی کردند و ما نیز در حال انجام هماهنگی های مربوطه در این زمینه هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دعوت از وزراء و مسئولان برای نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت از وزراء و مسئولان برای نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید