رئیس باشگاه الاهلی: اخراج برانکو را از رسانه ها شنیدم، شوکه شدم!

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، رئیس باشگاه الاهلی بعد از اخراج برانکو اظهار نظر عجیبی را بر زبان آورد تا جایی که او گفت این اخراج ربطی به او نداشته است.

رئیس باشگاه الاهلی: اخراج برانکو را از رسانه ها شنیدم، شوکه شدم!

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو و به نقل از الغد، برانکو ایوانکوویچ بدترین روزهای دوران مربیگری خود را در الاهلی عربستان تجربه کرد. این مربی کروات تنها بعد از 5 بازی حضور در الاهلی از کار برکنار شد. شکست دو بر یک الاهلی برابر الوحده در هفته سوم لیگ عربستان باعث شد تا برانکو از کار برکنار شود.

رئیس باشگاه الاهلی اظهار نظری عجیبی در واکنش به برکناری برانکو داشت که به خوبی نشان می دهد وضعیت در این باشگاه سعودی اصلا خوب نیست.

احمد الصائغ گفت: من خبر برکناری برانکو را از رسانه ها شنیدم و واقعا شوکه شدم. شاهزاده منصور بن مشعل مدیر باشگاه چنین تصمیمی را گرفت. به او گفتم که باید در صورت اخراج برانکو 7 میلیون ریال سعودی به او خسارت بدهیم اما او توضیح من را قبول نکرد.

رئیس الاهلی ادامه داد: ما برای قراردادهای جدید خود 200 میلیون ریال پرداخت کرده ایم، این درحالی است که شاهزاده منصور تنها 20 میلیون به ما کمک کرده است. درآمد سالانه ما 26 میلیون است و اسپانسر هم 140 میلیون به ما پرداخت می کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رئیس باشگاه الاهلی: اخراج برانکو را از رسانه ها شنیدم، شوکه شدم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس باشگاه الاهلی: اخراج برانکو را از رسانه ها شنیدم، شوکه شدم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید