سرقت پایه ها و نرده های پلی به این بزرگی در روز روشن!

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، خبرنگاران/خوزستان در حالی که شیوع کرونا و اعمال محدودیت های شهری باعث شده تا بازار کسبه از رونق بیافتد اما بازار سارقان آهن در اهواز سکه شده و گویا از این شرایط سود می برند.

سرقت پایه ها و نرده های پلی به این بزرگی در روز روشن!

روز گذشته انتشار ویدیویی از سرقت پایه های آهنی روشنایی در پل نهم اهواز تعجب بسیاری از مردم را برانگیخت که مگر می گردد پایه برق به این بزرگی را دزدید؟ آن هم از روی پل روی رودخانه! آن هم نه یکی و دو تا!

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، پل نهم که بر خلاف دیگر پل های شهری اهواز، توسط مجموعه راه و شهرسازی احداث شده، بیشتر یک جهت کمربندی است که بوستان جنگلی شهروند در شرق اهواز را به منطقه کوی سید خلف اهواز متصل می نماید.

برآورد های دیگری در مورد این سرقت ها وجود دارد که با توجه به حجم پایه های روشنایی و سایر متعلقات پل، یک پیمانکار از این پایه ها برای پروژه ای دیگر استفاده می نماید.

علی عیدی وندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در گفت وگو با وبلاگ انجمن گفتگو در این خصوص گفت: پل نهم اهواز سال ها است که به بهره برداری رسیده است اما با توجه به شیوع کرونا، شهرداری اهواز در طول یک سال گذشته مرتبا این پل را بسته است تا از تردد مردم روی این پل جلوگیری کند.

وی اضافه کرد: پل نهم اهواز در اصل جنبه گردشگری دارد و طرفین آن، دو پارک قرار گرفته است و از این رو با توجه به شیوع کرونا، شهرداری اهواز آن را مسدود می نماید تا ترددی بین دو پارک انجام نگردد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: عدم تردد روی پل نهم اهواز، فضای راحتی برای سارقان به وجود آورده است و آن ها نیز مرتبا پایه های فلزی روشنایی، نرده ها و گاردریل های پل را سرقت می نمایند.

عیدی وندی اضافه کرد: ضروری است شهرداری نگهبان هایی برای حراست از پل در نظر بگیرد زیرا سارقان در حال دزدیدن همه متعلقات فلزی پل هستند. سارقان با اره های آهن بر و سایر تجهیزات، پایه های فلزی روشنایی، نرده ها و گاردریل های پل را می برند و با وانت جابه جا می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرقت پایه ها و نرده های پلی به این بزرگی در روز روشن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت پایه ها و نرده های پلی به این بزرگی در روز روشن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید