سوارس: پزشکان بارسلونا راهی برای یاری کردن به عثمان دمبله پیدا نمایند

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال بارسلونا از کادر پزشکی این تیم خواست برای سرانجام دادن به مصدومیت های پی در پی هم تیمی فرانسوی او چاره ای بیاندیشند.

سوارس: پزشکان بارسلونا راهی برای یاری کردن به عثمان دمبله پیدا نمایند

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، به دنبال مصدومیت دوباره عثمان دمبله در بازی شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال بارسلونا مقابل بوروسیا دورتموند در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، لوئیس سوارس از پزشکان بارسلونا خواست فکری برای خاتمه دادن به آسیب دیدگی های متوالی این بازیکن فرانسوی پیدا نمایند.

دمبله در دقیقه 25 بازی مصدوم و مجبور شد جای خود را به آنتوان گریزمان بدهد. باشگاه بارسلونا اعلام نموده است که دمبه دچار کشیدگی عضله از ناحیه ران شده است اما احتیاج است که تحت معاینات تکمیلی قرار بگیرد تا میزان دقیقه مصدومیتش معین گردد. این نهمین مصدومیتی است که دمبله از زمان انتقال 2015 میلیون یورویی اش از دورتموند به بارسلونا در تابستان سال 2017 تجربه می نماید.

سوارس درباره شرایط هم تیمی اش گفت: پزشکان باید راهی برای برطرف مصدومیت های دمبله نمایند. آنها باید بفهمند که چرا او مدام مصدوم می گردد و در حالی که تازه از بند مصدومیت رهایی یافته دوباره آسیب می بیند. امیدوارم که عثمان به زودی به جمع ما برگردد.

دمبله زمانی مصدوم شد که برای زدن یک ضربه سر پرش کرد و به محض فرود آمدن دردی در پای خود احساس کرد که او را مجبور کرد کفش هایش را درآورد و به کادر فنی اعلام کند که قادر به ادامه دادن به بازی نیست. او در این فصل مجموعاً 6 بازی تیمش را به دلیل مصدومیت و دو بازی دیگر را به دلیل محرومیت از دست داده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سوارس: پزشکان بارسلونا راهی برای یاری کردن به عثمان دمبله پیدا نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوارس: پزشکان بارسلونا راهی برای یاری کردن به عثمان دمبله پیدا نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید