مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قابلیت 200 هزار تایی گلکسی فولد تا ساعت هوشمند اپل

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قابلیت 200 هزار تایی گلکسی فولد تا ساعت هوشمند اپل

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

سامسونگ به کاربران خود وعده داده که می توانند تا 200 هزار بار از قابلیت تبدیل موبایل به تبلت با خیال راحت استفاده کنند. این موضوع در شرایطی مطرح می شود که بسیاری از کاربران و کارشناسان نگرانی هایی در خصوص قابلیت تبدیل موبایل به تبلت و بالعکس نشان داده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ساعت هوشمند اپل با ویژگی هایی جدید در سراسر اروپا و هنگ کنگ فعال شد. تا پیش از این، ویژگی های جدید ساعت هوشمند اپل تنها برای تعداد محدودی از کاربران در دسترس بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که به محض استفاده از اپل کارت به این محصول وابسته و معتاد خواهید شد. این موضوعی است که با یک بررسی ساده به سادگی روشن می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به زودی فیس بوک سرویس جدیدی را در فیس بوک فعال می کند که به کاربران اجازه می دهد در صورت دلخواه از برنامه های دوست یابی استفاده کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیس بوک، بزرگترین شبکه اجتماعی در جهان، ناسیونالیسم سفید و جدایی طلبی های سفید پوست را از پلتفرم خود اخراج و هر نوع فعالیت های مشابه را ممنوع خواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قابلیت 200 هزار تایی گلکسی فولد تا ساعت هوشمند اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از قابلیت 200 هزار تایی گلکسی فولد تا ساعت هوشمند اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید