نخستین جشنواره تئاتر مجازی استان ایلام برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، خبرنگاران/ایلام دبیر نخستین جشنواره تئاتر مجازی استان گفت: علاقمندان هنر نمایش تا 10 بهمن فرصت دارند در این جشنواره شرکت نمایند.

نخستین جشنواره تئاتر مجازی استان ایلام برگزار می گردد

محمد محمدیان شمالی در گفت وگو با وبلاگ انجمن گفتگو، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونای و با موافقت اداره کل هنرهای نمایشی کشور، جشنواره تئاتر سال جاری در قالب مجازی و دو بخش صحنه ای و خارج از صحنه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره 10 بهمن ماه است و از روز پانزدهم تا نوزدهم بهمن ماه آثار نمایشی در فضای مجازی و در پلتفرم آپارات منتشر می گردد، توضیح داد: مدت زمان نمایش های صحنه ای حداقل 15 و حداکثر 20 دقیقه منظور شده است.

محمدیان شمالی توضیح داد: در این جشنواره نمایش های تک نفره، دانشجویی و گونه های نوین و ابتکاری هم پذیرفته می گردد و اختتامیه و معرفی آثار برتر این جشنواره نیز به وسیله صفحه اینستاگرام ایلام هنری به صورت زنده برگزار می گردد.

محمدیان شمالی اضافه کرد: تمام کوشش ما این است که یک جشنواره ماندگاری را برگزار کنیم و قطعا از خلاقیت ها، ابداعات و شیوه های جدید گروه های نمایشی استقبال می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نخستین جشنواره تئاتر مجازی استان ایلام برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین جشنواره تئاتر مجازی استان ایلام برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید