پیغام مدیرکل هنر های نمایشی به جشنواره های تئاتر استانی

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، مدیرکل هنر های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت شروع سی و سومین دوره جشنواره های تئاتر استانی پیامی را منتشر کرد.

پیغام مدیرکل هنر های نمایشی به جشنواره های تئاتر استانی

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ انجمن گفتگو به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر های نمایشی، قادر آشنا مدیرکل هنر های نمایشی به مناسبت شروع سی و سومین دوره جشنواره های تئاتر استانی پیغامی را منتشر کرد.

متن پیغام بدین توضیح است:

تئاتر جلوه گاه یگانگی و همبستگی میان انسان هاست، تئاتر خاستگاه کنار هم بودن و دوشادوش یکدیگرگام برداشتن است. تئاتر، محصول روابط انسانی در روزگار خویش است و عصاره آن بازگشت به خویشتن خویش است.

در این روز های سخت و صعب که پاندمی کرونا عزم به جدا کردن ما از هم نموده است و می دانیم به هنرمندان مان چه سخت می گذرد، گرد هم می آییم و چراغ صحنه های تئاتر را روشن نموده و با صدایی خروشان یگانگی را فریاد می زنیم و با شروع جشنواره های تئاتر استانی رنج را با امید می آمیزیم و سختی ها را به رنگ عشق در صحنه های تئاتر ایران آغشته می کنیم و این بار هم، چون گذشته ها با از خودگذشتگی تمام، تفکر، شادی و اندیشه را به جامعه مان باز می گردانیم، هرچند اگر به دید نیاید و به چشم جامعه جاری نشود، اما تاریخ قضاوت خواهد نمود که شما هنرمندان تئاتر، از جان گرانمایه تان گرفته تا تحمل رنج ها و مصائب دوری از صحنه تئاتر، زندگی زیباتری را برای مردم ایران زمین به ارمغان آوردید.

اکنون پیروزی در این راه و شروع پیوستگی با یکدیگر را آرزو دارم و با امید به مهر، رحم و لطف پروردگار از خدای منان، خاتمه خاموشی موقت چراغ تئاتر و ادامه راه و رهایی از این بیماری را خواستارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پیغام مدیرکل هنر های نمایشی به جشنواره های تئاتر استانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام مدیرکل هنر های نمایشی به جشنواره های تئاتر استانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید