18 کارگروه ستاد دهه فجر شهرستان شادگان تشکیل شده است

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، سعید حاجیان شامگاه سه شنبه درجلسه ستاد دهه فجر شهرستان شادگان که درمحل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید، اظهار کرد: در ستاد دهه فجر شادگان، 18 کارگروه با حضور امام آدینه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان ادارات، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی و... تشکیل شده تا فعالیت ها و اقدامات اجرا شده را به اطلاع مردم برسانند.

18 کارگروه ستاد دهه فجر شهرستان شادگان تشکیل شده است

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، توضیح داد: انقلاب اسلامی 40 سال پیش توسط مردم برای رهایی از ظلم و جور و ستم رژیم سفاک پهلوی در میهن اسلامی به وقوع پیوست و حکومت مقدس جمهوری اسلامی تشکیل شد.

فرماندار شادگان تاکید نمود: برنامه های هر کارگروه باید به صورت تفکیک شده در قالب های همایش، مراسم بزرگداشت، سوگواره، نمایشگاه، نشست، جشنواره و مسابقات به ستاد مرکزی دهه فجر شهرستان اعلام گردد تا از ظرفیت ها استفاده بهتری گردد.

وی ادامه داد: دهه فجر تجلی گاه ایثار و شهادت و از خود گذشتگی و از همه مهم تر تجلی گاه ولایت مداری ملت ایران است که توانست در مقابل استکبار جهانی بایستد، مقاومت و مبارزه کند تا انقلاب امروز به 40 سالگی خود برسد.

حاجیان در انتها با بیان اینکه مردمی بودن برنامه ها یک اصل است، گفت: شور و نشاط در این دهه باید در جای جای این شهرستان باشد و مردم باید حرف اول را بزنند که این موضوع در جدول برنامه ها دیده شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "18 کارگروه ستاد دهه فجر شهرستان شادگان تشکیل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "18 کارگروه ستاد دهه فجر شهرستان شادگان تشکیل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید