6 مورد ضروری بهداشتی برای سفر در زمان کرونا

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، سفر رفتن دوباره دارد آغاز می شود. خطوط هوایی بیشتر مسافران را ملزم به پوشیدن ماسک می کنند و تعداد فزاینده ای از کشورها، محدودیت های مربوط به کرونا را کاهش می دهند. مسافرانی که به دنبال سفر هستند، در حال بررسی دوباره اقدامات احتیاطی در شرایط کرونا هستند. به نظر شما خبرنگاران مسافرتی در زمان بیماری همه گیر چگونه به نظر می رسد؟ در این متن، پیشنهاداتی را برای کاهش خطر قرار دریافت در معرض کرونا به شما ارائه می دهیم.

6 مورد ضروری بهداشتی برای سفر در زمان کرونا

وبلاگ انجمن گفتگو - به همراه داشتن این موارد در هر سفری با وجود کرونا ضروری است:

1. ماسک

شما و دیگر مسافران باید ماسک بزنید و همه شما باید چند ماسک یدکی به همراه داشته باشید. مطمئن شوید که ماسک، بینی و دهان شما را پوشانده است.

2. ضدعفونی کننده دست

اگر مجبور هستید سطحی را لمس کنید، بلافاصله از یک ضدعفونی کننده دست استفاده کنید که 60 درصد الکل یا 70 درصد الکل ایزوپروپیل دارد. در زمان کرونا به شما اجازه داده می شود که حتی در هواپیما هم الکل به همراه داشته باشید.

3. دستمال مرطوب ضد عفونی کننده

با استفاده از پاک کننده های مبتنی بر سفید کننده یا پاک کننده های مبتنی بر هیدروژن و پراکسید، می توانید ویروس را از روی سطوح پاک کنید. شما می توانید بسته های خود را با قرار دادن در کیسه های پلاستیکی قابل باز و بست به همراه بیاورید.

4- دستمال مرطوب ایزوپروپیل

ممکن است به همان اندازه که صورت خود را لمس می کنید، تلفن خود را لمس کنید. تولید کنندگان عمده تلفن های هوشمند می گویند برای تمیز کردن تلفن خود می توانید از دستمال مرطوب الکل ایزوپروپانول استفاده کنید.

5. دماسنج

علائم کرونا شامل تنگی نفس، تب، سرفه و گلو درد است. دماسنج در سفر به شما کمک می کند تا هر زمان دمای خود را در نظر داشته باشید.

6. اکسیمتر دیجیتال

اگر امکان ابتلا به کروناویروس دارید، می توانید یک دستگاه سنجش دیجیتال اکسیژن، به همراه داشته باشید. معمولاً وقتی میزان اکسیژن شما به زیر 94 درصد کاهش می یابد، باید نگران شرایط خود باشید.

سایر نکات و ترفندهای سفر

بیشتر مردم می دانند که با آرنج درها را باز کنند و فاصله اجتماعی را حفظ کنند. از هرگونه فعالیت با تعداد زیادی از افراد خودداری کنید و در هر زمان از روش های پرداخت الکترونیک استفاده کنید. در زیر چند نکته و ترفند دیگر برای کمک به ایمن تر کردن سفر شما وجود دارد:

- بعد از لمس هر سطح، دست ها را بشویید و یا ضد عفونی کنید.

- پس از گذاشتن ماسک، صورت خود را لمس نکنید.

- کارت اعتباری خود را پس از استفاده، ضد عفونی کنید.

همه گیری نحوه سفر کردن ما را دوباره تعریف کرده است. هر چه بهتر از پروتکل های معین شده پیروی کنیم و اطلاعات بیشتر در مورد رفتار ویروس کرونا داشته باشیم، در به حداقل رساندن احتمال ابتلا به بیماری نیز بهتر خواهیم بود.

منبع: چمدان

به "6 مورد ضروری بهداشتی برای سفر در زمان کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 مورد ضروری بهداشتی برای سفر در زمان کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید