آرسنال بر بایرن مونیخ غلبه کرد، رجحان دورتموند مقابل سیاتل ساندرز

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، تیم فوتبال بایرن مونیخ در جام قهرمانان بین المللی مقابل توپچی های لندن تن به شکست داد و دورتموند هم در یک بازی محبت آمیز بر سیاتل ساندرز غلبه کرد.

آرسنال بر بایرن مونیخ غلبه کرد، رجحان دورتموند مقابل سیاتل ساندرز

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، تیم های بوروسیا دورتموند آلمان و سیاتل ساندرز آمریکا صبح امروز (پنجشنبه به وقت تهران) در دیداری محبت آمیز در استادیوم سنچری لینک فیلد واقع در شهر سیاتل از ایالت واشنگتن به مصاف هم رفتند. دورتموند که در این تابستان با جذب چند بازیکن ترکیب خود را تقویت نموده، با نتیجه 3 بر یک بر رقیب آمریکایی خود غلبه کرد.

ماریوس وُلف (36)، پاکو آلکاسر (50) و جیدون سانچو (77) برای تیم تحت راهنمایی لوسین فاوره گلزنی کردند و تنها گل سیاتل ساندرز را هم جاناتان کمپبل در دقیقه 54 به ثمر رساند. در این دیدار متس هوملس که به تازگی از بایرن جدا و به جمع زردپوشان وستفالن بازگشته، در دقیقه 63 به جای بالردی به زمین بازی آمد.

در دیدار محبت آمیز دیگری که در چارچوب جام قهرمانان بین المللی برگزار گردید، صبح امروز (پنجشنبه به وقت تهران) تیم های بایرن مونیخ آلمان و آرسنال انگلیس در استادیوم دیگنیتی هلث اسپورتس پارک واقع در لس آنجلس مقابل هم صف آرایی کردند که این بازی در نهایت با رجحان 2 بر یک توپچی های لندن انتها یافت. آرسنال در دقیقه 49 توسط گل به خودی لوئیز پوزنانسکی به گل رسید و در ادامه روبرت لواندوفسکی که در ابتدای نیمه دوم به بازی آمده بود در دقیقه 71 روی پاس گنابری گل تساوی را برای بایرنی ها به ثمر رساند. این اما انتها کار نبود و ادنی اِنکیتا در دقیقه 88 گل برای توپچی ها را به ثمر رساند.

بایرن مونیخ در حالی در این بازی تن به شکست داد که نیکو کواچ ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را در ابتدا راهی میدان کرد و در ادامه دست به تغییرات زیادی زد. در مقابل اونای امری از بازیکنان اصلی تر خود در ترکیب اصلی استفاده کرد و تنها در 10 دقیقه انتهای بازی بود که دست به تعویض هایی زد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آرسنال بر بایرن مونیخ غلبه کرد، رجحان دورتموند مقابل سیاتل ساندرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرسنال بر بایرن مونیخ غلبه کرد، رجحان دورتموند مقابل سیاتل ساندرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید