معرفی کامل هتل لیون استانبول ، 4 ستاره

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، هتل لیون استانبول 4 ستاره که دقیقا با میدان تکسیم تنها 5 دقیقه فاصله دارد و دسترسی درجه یک آن با جاذبه های شهر استانبول و همین طور تجهیزات حمل و نقل عمومی از آن یک هتل محبوب ساخته است.

معرفی کامل هتل لیون استانبول ، 4 ستاره

در سال های اخیر ترکیه به یکی از قطب های توریستی در جهان تبدیل شده است که توریستان زیادی را از سراسر جهان پذیرا می گردد. کشور ترکیه که قسمتی از آن در آسیا و قسمتی دیگر در اروپا واقع شده است، جاذبه های توریستی فراوانی داشته و در تمام فصل ها آمادگی پذیرش مسافران و توریستان را دارد. اما برترین فصل ها برای سفر به این کشور بهار، تابستان و اوایل پاییز هستند. ناگفته نماند که در این فصل ها مسافرت شما به ترکیه تقریبا گران خواهد بود چون تعداد سفرها زیاد هستند، ولی اگر در فصل زمستان به این کشور سفر کنید هزینه ها برای شما کمتر خواهد شد. هتل های ترکیه همواره مسافر دارند و ما امروز هتل لیون استانبول را به شما معرفی خواهیم کرد.

برای خرید تور استانبول مقرون به صرفه روی تصویر زیر کلیک کنید:

هتل لیون استانبول

شهر زیبای استانبول یکی از شهرهای پر جاذبه در کشور ترکیه است که هر ساله مسافران و توریستان زیادی به این شهر سفر می نمایند. در این شهر نیز مانند تمام شهرهای توریست پذیر جهان، هتل ها و اقامتگاه های فراوانی وجود دارد که یکی از این اقامتگاه ها هتل لیون استانبول است. این هتل نیز مانند تمام هتل های 4 ستاره در شهر استانبول خدمات ویژه خود را دارد، مانند رستوران، کافه، اتاق کنفرانس و سایر امکانات و تجهیزات رفاهی که می تواند به خوبی پذیرای مهمانان این هتل باشد.

امکانات بی نظیر هتل لیون استانبول

از همان بدو ورودتان به هتل لیون استانبول، با امکانات و تجهیزات مختلفی که در قسمت پذیرش به شما ارائه می شوند روبه رو خواهید شد. مانند انبار چمدان، راهنما و لیدر محلی برای توریستان، قسمتی برای تبدیل ارز و پول های شما، صندوق امانات و بعلاوه انبار چمدان که همگی برای تامین راحتی و آسایش مسافران فراهم شده اند. در قسمت پذیرش به صورت 24 ساعته پاسخگویی به مسافران و توریستان انجام می گردد و شما تحت هیچ شرایطی و منتظر نشده و زمان خود را از دست نخواهید داد. همینطور در لابی هتل سرویس های گوناگونی برای شستشو با کسر هزینه های بسیار اندک خدمات ویژه ای را به شما ارائه می دهند. مانند خشکشویی و اتوشویی، دستگاه واکس کفش و همینطور اتوکشی.

اگر قصد بازدید از جاذبه های تاریخی و توریستی شهر استانبول را داشتید ترانسفر شما از هتل لیون استانبول به صورت رایگان به این اماکن انجام خواهد شد. بعلاوه برای راحتی و رفاه مسافران و مهمانان این هتل دستگاه ها تجهیزات متنوعی مانند فکس و کپی نیز در نظر گرفته شده و شما می توانید به راحتی گردهمایی ها و کنفرانس های خود را در اتاق کنفرانسی که به همین منظور در هتل لیون استانبول در نظر گرفته شده، انجام دهید. در سرتاسر هتل شما به راحتی با اینترنت وای فای رایگان و بدون محدودیت روبرو هستید و می توانید از جهانی مجازی بهره ببرید. ناگفته نماند که در نزدیکی هتل پارکینگی برای پارک ماشین ها در نظر گرفته شده که البته برای استفاده از آن نیازی به رزرو کردن نیست، اما باید هزینه اندکی برای استفاده از آن پرداخت کنید.

  • امکانات VIP هتل لیون استانبول

امکانات هتل لیون استانبول تنها به موارد ذکر شده منتهی نمی شوند و در این هتل خدمات ویژه ای مانند اتاق سیگار برای افراد سیگاری، اجاره ماشین برای مسافران و مهمانان هتل، بسته بندی کردن وعده های غذایی مانند ناهار، فروشگاه و غرفه برای تهیه سوغاتی ها، دیگر خدمات وی آی پی، آسانسور و امکاناتی برای افراد ناتوان، کم توان و معلول نیز ارائه می شوند. پرسنل هتل لیون استانبول همگی از افرادی ماهر و با تجربه هستند که به زبان های روز جهان مانند انگلیسی، عربی و ترکی مسلط بوده و با تمام توان در خدمت مسافران و مهمانان هتل می باشند. یادآوری می کنیم که ساعت ورود به هتل 2 بعد از ظهر و ساعت خروج از آن 12 ظهر می باشد.

سرگرمیات موجود در هتل لیـون استانبـول

شاید تعجب کنید اما در هتل لیون استانبول امکانات سرگرمیی نیز برای توریستان و مسافران در نظر گرفته شده است. مانند تراس هایی که برای استراحت تجهیز شده اند و مسافران و مهمانان می توانند با خیال راحت ساعتی از روز را در این تراس ها به سرگرمی به سپری کند. هتل به شما دوچرخه نیز اجاره می دهد و البته با کسر هزینه جدا، شما میتوانید به جای پیاده روی و یا استفاده از وسایل نقلیه عمومی از دوچرخه بهره ببرید. ناگفته نماند که در هتل خدمات صبحانه، ناهار و شام نیز به مهمانان ارائه می گردد و البته صبحانه به شکل بوفه باز در نظر گرفته شده است.

امکانات خاص اتاق ها در هتل

در هتل لیون استانبول تمامی اتاق ها مجهز شده به تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی و سرمایشی مدرن و بروز می باشند. بعلاوه در سرویس اتاق ها، لوازم آرایشی و بهداشتی مانند شامپو، صابون، حوله و بعلاوه سشوار تعبیه شده که همگی برای راحتی مسافران این هتل هستند. سیستم تهویه در این هتل بسیار مدرن است و به همین علت اتاق ها همواره معطر و خوشبو هستند. بعلاوه در کنار امکانات ذکر شده تلویزیون، تلفن و البته خدماتی نظیر بیدار کردن مهمانان و امکانات فراوانی از این دست برای مسافران و توریستان در نظر گرفته شده است.

دستگاه چای ساز و قهوه ساز در تمام اتاق ها قرار داده شده و کف اتاق ها همگی از جنس پارکت چوبی هستند که جلوه ای بسیار زیبا و چشم نواز را به اتاق ها بخشیده است. نکته جالب اینکه مبلمان استفاده شده در تمام اتاق های هتل لیون استانبول با در نظر گرفتن اصول معماری و دکوراسیون داخلی کاملا هماهنگ و دارای هارمونی با رنگ ها و متریال به کار رفته در سقف و کف اتاق ها می باشد. ناگفته نماند که در تمامی اتاق ها کمد، گاوصندوق و میزکار برای راحتی و تامین آسایش مهمانان قرار داده شده است.

  • انواع مختلف اتاق ها در هتل

هتل لیون استانبول نیز مانند دیگر هتل ها مجهز به اتاق هایی مختلف است که در این قسمت به آن ها اشاره خواهیم کرد. اولین دسته از اتاق ها در هتل لیون استانبول اتاق های دولوکس و خانواده هستند که مساحتی معادل 34 متر دارند و در انواع یک تخته دو نفره و یک تخته تک نفره برای راحتی مهمانان قرار داده شده است. دسته دوم اتاق ها در هتل لیون استانبول، اتاق های سینگل هستند که مساحت 16 متری داشته و تمامی این اتاق ها دارای یک تخته تک نفره هستند.

سومین دسته اتاق های تویین این هتل هستند که مساحت آن ها 28 متر بوده و در این اتاق دو تخته تک نفره و یک تخت دو نفره قرار داده شده است. دسته چهارم و آخر نیز اختصاص دارد به اتاق های تریپل که مساحتی معادل 28 متر داشته و برای راحتی مهمانان خود مجهز به 3 تخت تک نفره می باشد.

فاصله هتل لیون استانبول تا جذابیت های توریستی استانبول

استانبول یکی از شهرهای بسیار دیدنی جهانست که از جاذبه های توریستی، تاریخی و طبیعی فراوانی بهره برده و هر ساله توریستان زیادی را از سراسر جهان و خصوصاً ایران به خود دعوت می نماید. در ادامه فاصله هتل لیون استانبول با جاذبه های سرگرمیی و توریستی این شهر را برای شما توضیح خواهیم داد. هتل لیون تا میدان تکسیم تنها 6 دقیقه فاصله دارد و شما می توانید به راحتی این فاصله 400 متری را قدم زنان طی کنید، البته با اتوبوس و مترو هم می توانیم به این میدان بروید.

خیابان استقلال تنها 500 متر با هتل لیون استانبول فاصله دارد. از میدان تکسیم هم دسترسی اولیه به این خیابان دارید و حدود 6 دقیقه طول می کشد تا به آنجا برسید. برای رسیدن به مرکز فرهنگی آتاتورک 7 دقیقه پیاده روی خواهید کرد و این فاصله 600 متری را با گشت و گذاری در شهر طی خواهید کرد. مرکز خرید دمیمورن تا هتل لیون تنها 700 متر فاصله دارید و این مسافت را می توانید با یک پیاده روی 12 دقیقه ای طی کنید و یا اگر تمایل به پیاده روی نداشته باشید می توانید با تاکسی و اتوبوس طی زمان 7 تا 11 دقیقه خود را به مرکز خرید برسانید.

اگر به استانبول رفتید بازدید از برج ساعت دلمه باغچه را از دست ندهید. فاصله برج ساعت دلمه باغچه تا هتل لیون استانبول یک کیلومتر است که به عبارتی تنها به 20 دقیقه پیاده روی نیاز دارد. اما اگر تمایل داشته باشید می توانید به راحتی با تاکسی یا اتوبوس ظرف مدت زمان 6 دقیقه تا 15 دقیقه خود را به آنجا برسانید. ناگفته نماند کلیسای سنت آنتونی آو پادوآ نیز یک کیلومتر با شما فاصله دارد. یا می توانید 20 دقیقه پیاده روی کنید و یا ظرف مدت زمان 10 الی 15 دقیقه خود را به این کلیسا برسانید. کاخ دلماباغچه نیز در 4 کیلومتری هتل لیون استانبول واقع شده است که با تاکسی می توانید این فاصله را تنها با 10 دقیقه و یا 25 دقیقه پیاده روی طی کنید.

  • فاصله هتل لیون استانبول تا سایر جذابیت های توریستی

از هتل لیون استانبول تا برج گالاتا 2 کیلومتر فاصله دارید. از خیابان استقلال می توانید خودتان را بعد از 30 دقیقه به این برج برسانید، اما اگر از پیاده روی لذت می برید به شما توصیه می کنیم این جهت نیم ساعته را پیاده طی کنید. البته با تاکسی و مترو نیز می توانید در مدت زمان 15 الی 17 دقیقه خودتان را به این برج برسانید. از هتل تا برج میدان یا برج دختر 2 کیلومتر و نیم فاصله دارید و میتوانید این فاصله را ظرف مدت 25 دقیقه با تاکسی طی کنید.

اگر دوست نداشتید از تاکسی بهره ببرید با وسایل نقلیه دیگری نیز می توانید ظرف مدت 50 دقیقه خودتان را به این برج برسانید. نام بازار ادویه و بازار بزرگ استانبول را حتماً شنیده اید. هتل لیون استانبول تا این بازار 9 کیلومتر فاصله دارد. اگر ترافیکی سبک باشد و شما این جهت را با تاکسی طی کنید ظرف مدت زمان 15 دقیقه به این بازار می رسید. اما اگر دوست داشته باشید از اتوبوس و مترو بهره ببرید در مدت زمانی نیم ساعت تا تقریباً 27 دقیقه به این بازار خواهید رسید.

مسجد ایاصوفیه را اگر ندیده باشید توصیه می کنیم که حتماً ببینید. هتل شما تا این مسجد 4 کیلومتر و نیم فاصله دارد. این جهت را اگر با تاکسیت طی کنید 20 دقیقه طول خواهد کشید، اما با اتوبوس در عرض 35 دقیقه و با تراموا در عرض 33 دقیقه به آنجا می رسید. از فرودگاه آتاتورک استانبول نیز 2 کیلومتر با هتل لیون استانبول فاصله دارید. بدون در نظر گرفتن بار ترافیکی با تاکسی این جهت را در مدت 30 دقیقه طی خواهید کرد. البته اتوبوس و مترو نیز می توانند شما را ظرف مدت یک ساعت به فرودگاه برسانند. اگر فرودگاه شما برای پرواز خروجی فرودگاه سابیها باشد، این فرودگاه در فاصله 32 کیلومتری هتل شما واقع شده است که با مترو در مدت زمان 1 ساعت و 40 دقیقه به این فرودگاه خواهید رسید. اما اگر تاکسی بگیرید در عرض مدت 1 ساعت به راحتی در فرودگاه سابیها هستید.

رستوران های اطراف هتل لیون استانبول

یکی از قسمت های مهم در هر سفر، بخش غذای آن است. غذاهای ترکیه در نوع خود بسیار لذیذ و خوشمزه هستند. البته رستوران هتل لیون استانبول رستوران دارد و شما نیازی به رستوران های بیرون از هتل نخواهید داشت اما بد نیست در این بین با رستوران های اطراف و نزدیک هتل نیز آشنا شوید. رستوران هایی که در اطراف هتل لیون استانبول قرار دارند شامل رستوران هتل سیمنال با فاصله 80 متری، چلبی کباب گریل با فاصله 89 متری، رستوران هتل الیت ورلد پرستیژ با فاصله 90 متری و ترکیش باربیکیو کباب با فاصله 171 متری از هتل لیون استانبول می باشند.

  • آدرس هتل لیون استانبول

کشور ترکیه، شهر استانبول، بیوگلو، خیابان لامارتین، پلاک 41.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم تا هتل لیون استانبول را به شما معرفی کنیم. به هر حال در شهرهای توریستی هتل ها و اقامتگاه ها کم نیستند و هر کدام با در نظر گرفتن امکانات و خدماتی که ارائه می دهند سعی در جلب نظر مشتریان خود دارند. هتل لیون نیز با ارائه خدماتی در حد و حدود یک هتل 4 ستاره تا کنون توانسته به خوبی نظر مثبت و موافق مهمانان و مسافران را بخود جلب کند.

منبع: الی گشت

به "معرفی کامل هتل لیون استانبول ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کامل هتل لیون استانبول ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید