نگاهی به جابجایی مس رفسنجان در پنجره زمستانی، مستحکم تر از گذشته

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، خبرنگاران/کرمان پنجره جابجایی زمستانی فوتبال ایران در فصل 1401-1400 فوتبال ایران پس از شروع، ساعات اولیه بامداد یکشنبه 24 بهمن 1400 بسته شد و از این پس تیم ها فقط حق عقد قرارداد با سه بازیکن آزاد را دارند.

نگاهی به جابجایی مس رفسنجان در پنجره زمستانی، مستحکم تر از گذشته

بسیاری از فوتبال دوستان، انتقال رامین رضائیان به پرسپولیس را مهم ترین جابجایی فوتبال ایران در پنجره زمستانی می دانند اما اینجا و در این مطلب می خواهیم درباره نقل انتقالات مس رفسنجان صحبت کنیم.

مس رفسنجان که در رقابت های نیم فصل نخست لیگ برتر در حالی که دومین حضورش در لیگ برتر را پشت سر می گذاشت به دور از حاشیه به منطقه کسب سهمیه آسیا رسیده و در نقل و انتقال زمستانی هم پس از آلومینیوم اراک، فجر سپاسی، نساجی مازندران و طرفدار تهران که بدون بازیکن خروجی پنجره زمستانی جابجایی فوتبال ایران را پشت سر گذاشتند کمترین بازیکن جدا شده (1 بازیکن) و کمترین بازیکن جذب شده (2بازیکن) را دارد.

اتفاقی که برعکس تیم بیشتر تیم های شهرستانی رخ داد و این نشان از آن دارد که اگرچه محمد ربیعی بارها در نشست های خبری و مصاحبه های خود بر عدم هدف گذاری مس رفسنجان برای عدم کسب سهمیه آسیا تاکید داشته اما حضور مس رفسنجان در جابجایی و فعالیت کم در پنجره زمستانی نشان می دهد علی رغم نکته ای که گفته شد مس نیم نگاهی به کسب سهمیه آسیا در سرانجام فصل هم دارد.

مهدی کیانی جدا شده، حسین پور امینی و امیرسام نصیری خرید های مس در زمستان را تشکیل دادند.

مهدی کیانی بازیکن باسابقه مس رفسنجان در نیم فصل نخست لیگ برتر که سابقه حضور در تیم های تراکتور سازی، سپاهان و... را در کارنامه خود دارد بار دیگر به تبریز بازگشت و اولین و تنها بازیکن جدا شده مس فسنجان در نیم فصل نخست لقب گرفت.

همانطور که پیش تر اشاره شد مس رفسنجان در جابجایی زمستانی کمترین بازیکن جذب شده را داشت. حسین پورامینی هافبک 31 ساله باشگاه پیکان که سابقه عضویت در مس رفسنجان را در فصل 1395-1394 دارد به عنوان اولین خرید محمد ربیعی در پنجره جابجایی زمستان لقب گرفت و باید دید پور امینی در بازگشت دوباره به جمع مسی ها چه عملکردی از خود برجا می گذارد.

بعلاوه امیرسام نصیری مدافع 29 ساله که سابقه عضویت در تیم های ماشین سازی تبریز،گل گهر سیرجان،پارس جنوبی جم،خوشه طلایی ساوه و ملوان را دارد پس از حضور یک هفته ای در تمرینات با عقد قراردادی آزاد به جمع شاگردان ربعیی برای نیم فصل دوم لیگ برتر اضافه شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نگاهی به جابجایی مس رفسنجان در پنجره زمستانی، مستحکم تر از گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به جابجایی مس رفسنجان در پنجره زمستانی، مستحکم تر از گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید