اجاره خودرو راه حلی ساده برای سفری آسان

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، چه در یک سفر داخلی باشید و چه در یک کشور خارجی، اجاره خودرو راه حلی آسان برای دسترسی راحت به مکان های مختلف است. اگر در یک سفر کاری مهم هم باشید، در شهر شلوغی مثل تهران تاخیر مترو و دیگر وسایل نقلیه شهری می تواند یک کابوس باشد.

اجاره خودرو راه حلی ساده برای سفری آسان

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، بنابر اعلام همگردی، شرکت های اجاره خودرو تهران و سایر شهرها، با ارائه انواع مدل های خودرو و شرایط متنوع رنت خودرو، احتیاج مشتریان را در هر بازه زمانی و قیمتی تامین می نمایند.

فرض کنید که در سفری به جزیره زیبای کیش هستید. طبیعت آماده پذیرایی از شما است و در شمال تا جنوب شهر نقاطی برای گشت و گذار در نظر گرفته اید. با توجه به مسافت طولانی که باید طی کنید، اجاره خودرو مقرون به صرفه تر از دیگر راه ها خواهد بود. با اجاره خودرو در کیش هم مدیریت وقت و هزینه خود را به دست گرفته اید و هم فرصتی برای امتحان ماشین مورد علاقه تان را با بودجه ای اندک خواهید داشت.

بدون شک کشف راستاهای نو یکی از لذت بخش ترین قسمت های هر سفر است. همه ما لحظاتی را به یاد داریم که در راه مقصد، از پنجره ماشین به کوه ها و دشت های بین راستا چشم دوخته ایم. اما جابجایی خودروی شخصی خودتان به شهر نو هم چندان آسان و مالی نیست. با اجاره مقرون به صرفه خودرو می توانید راستاهای نو و نقاط دیدنی هر شهر را در کنار دوستانتان کشف کنید و پیروی از برنامه های تورها را کنار بگذارید.

یکی دیگر از استفاده های اجاره خودرو مخصوص علاقمندان ماشین های لوکس است. برای داشتن سفر مقرون به صرفه می توانید ماشین های سواری مانند سمند یا 206 اجاره کنید و برای روزهای مهم تر سراغ ماشین های چشم گیر اسپرت بروید.

اغلب زوج ها ماشینی درجه یک را برای مراسم های ویژه خود انتخاب می نمایند. اگرچه خرید چنین ماشین های گرانی همواره ممکن نیست اما برای خاطره سازی در مراسم های مهم می توانید آن ها را با هزینه ای معقول از شرکت های رنت خودرو اجاره کنید.

شما می توانید ماشین ها را برای چند ساعت تا چند روز اجاره کنید و در محل انتخابی خود مثل فرودگاه یا درب منزل تحویل بگیرید.

در ادامه 6 مورد از بهترین شرکت های اجاره خودرو را معرفی شده است:

سام سیر نوین کیش

اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید احتمالا فکر اجاره ماشین در کیش از فکر شما عبور نموده است، هنوز هم کسب و کارهایی هستند که با لبخند جوابگوی احتیاج شما باشند. شما با مراجعه به سایت این شرکت(novinrent.com) می توانید از قیمت های به روز خودروها و شرایط اجاره و بعلاوه از نظر بقیه مشتریان این شرکت آگاه شوید، گفتنی است این شرکت دارای مجوز رسمی از سازمان منطقه آزاد کیش است.

تجربه ای خاطره ساز با خدمات کاسپین رنت

شرکت اجاره خودرو کاسپین رنت واقع در منطقه غرب تهران (صادقیه) یکی از فعال ترین و خوش نام ترین شرکت ها در زمینه ارائه انواع خدمات اجاره خودرو در ایران است. از جمله خدمات کاسپین رنت برای مشتریان خود می توان به کرایه انواع خودرو از بهترین برندهای خارجی، کرایه خودروهای داخلی، خدمات کرایه خودرو تشریفاتی، اجاره ماشین عروس ، گل آرایی و تزئین ماشین عروس، خدمات اسکورت ماشین عروس و ترانسفر و تشریفات فرودگاهی اشاره نمود.

گشت وگذاری به یادماندنی با خدمات شرکت کرایه خودرو هومان گشت

اگر در پی شرکتی مطمئن و با سابقه هستید یکی از بهترین گزینه ها شرکت کرایه خودرو هومان گشت است. جالب است بدانید دفتر مرکزی این شرکت در هتل هما تهران واقع شده است که علاوه بر خدمات مختلف اجاره خودرو ، مسئولیت تاکسی سرویس هتل هما را هم بر عهده دارد. هومان گشت در ناوگان خود خودروهایی از گروه های: خودروهای ایرانی و چینی، خودروهای میان رده، خودروهای شاسی بلند، ون ها، خودروهای لوکس، اسپورت و کروک را گردآوری نموده است. بعلاوه برای اجاره خودرو در کیش هم می توانید بر روی خدمات این شرکت حساب ویژه ای باز کنید.

آرادسیر

شرکت آراد سیر با بیش از 10 سال سابقه در زمینه اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده آمادگی کامل خود را برای خدمت رسانی به افراد و شرکت ها اعلام می دارد . ما همواره در کوشش بوده ایم که احتیاج مشتریان عزیز خود را به بهترین نحو رفع کنیم.تمامی خودروهای شرکت کم کارکرد و در شرایط عالی برای اجاره به مشتریان عزیز است.

بریم دبی

اگر قصد سفر به دبی را دارید، با توجه به هزینه بالای حمل و نقل پیشنهاد می کنیم خودرو اجاره کنید، برای اجاره خودرو در دبی می توانید به وسیله مجموعه بریم دبی اقدام کنید. بریم دبی در زمینه خدمات جهانگردی در امارات بیش از 6 سال سابقه فعالیت در ایران دارد.

دریان سفر

شرکت دریان سفر امید در زمینه جا به جایی مسافر در حوزه های حمل و نقل جهانگرد، ایاب و ذهاب درون شهری و برون شهری، اجاره خودرو با راننده و بدون راننده، اجاره اتوبوس ، اجاره ون ، اجاره مینی بوس ، تأمین و کرایه وسایل نقلیه گروهی جهت مسافربری بین شهری و خدمات تأمین اتومبیل های تشریفاتی جهت مراسم و مجالس با انواع اتوبوس، میدل باس، مینی بوس، ون و سواری فعالیت می کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اجاره خودرو راه حلی ساده برای سفری آسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره خودرو راه حلی ساده برای سفری آسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید