استقلال از این عبدی ها کم ندارد، آذری، آقایی و دیگران کجا هستند؟

به گزارش وبلاگ انجمن گفتگو، تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر با یک گل مغلوب پرسپولیس شد که تک گل این بازی را مهدی عبدی، بازیکن جوان سرخ پوشان به ثمر رساند.

استقلال از این عبدی ها کم ندارد، آذری، آقایی و دیگران کجا هستند؟

محمد مومنی در مصاحبه با وبلاگ انجمن گفتگو با اشاره به گلزن پرسپولیس در دربی گفت: اگر پرسپولیس یک مهدی عبدی دارد، استقلال از این عبدی ها و از این بازیکنان جوان زیاد دارد. اما فرق استقلال و پرسپولیس در این است که آنها از همان یک بازیکن جوانشان استفاده می نمایند، اما تیم ما چندین بازیکن جوان را حیف و میل می نماید.

مدیر پیشین آموزشگاه استقلال گفت: لطفا آقایان پاسخ بدهند که رضا آذری کجاست و چه می نماید؟ او که پارسال پدیده استقلال بود چرا یکباره نیمکت نشین شد و کلا از دور خارجش کردند؟ سجاد آقایی کجاست؟ زکریا مرادی، معراج پور تقی و چندین استعداد جوان دیگر کجا هستند و چه سرنوشتی انتظار آنها را می کشد؟

وی اضافه کرد: متاسفانه در استقلال قدر بازیکنان و استعدادهای جوان را نمی دانند و این سرمایه ها را به راحتی از دست می دهند.

مومنی با انتقاد از عملکرد تیم در جابجایی گفت: نمی دانم چه شخص یا چه گروهی در جابجایی تیم نقش داشتند. اما این را می گویم که سیاست های جابجاییی کاملا اشتباه بود و حالا که در دل بازی ها هستیم این اشتباه خودش را نشان می دهد.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید نمود: مثلا همین میلیچ چه رجحان به آرمین سهرابیان داشت که او را راحت و مجانی از دست بدهیم و با هزینه ای بالا این بازیکن خارجی را بیاوریم؟ آیا یک بازیکن خارجی نباید در دربی یک سر و گردن بالاتر از دیگران باشد؟ میلیچ این ویژگی را داشت؟

مهاجم سابق استقلال خاطرنشان ساخت: متاسفم که بگویم با این شرایط امید زیادی به این فصل ندارم. بر فرض این که ذوب آهن را هم شکست دهیم، آیا اتفاق جدیدی می افتد و روند تیم تغییر می نماید؟ پیروزی های احتمالی تنها مُسکن هایی هستند که ممکن است باعث گردد درد اصلی موقتا بهبود پیدا کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال از این عبدی ها کم ندارد، آذری، آقایی و دیگران کجا هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال از این عبدی ها کم ندارد، آذری، آقایی و دیگران کجا هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید